رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در خراسان:

شهید آیت‌الله «رئیسی» عاشقانه به مردم خدمت کرد

حجت‌‌الاسلام صالح گفت: در اندیشه اسلامی، خدمت به مردم فرا نژادی و فرا جغرافیایی است. در این اندیشه، قلب حاکم باید از محبت و لطف به مردم لبریز باشد و شهید آیت‌الله رئیسی اینگونه بود.
کد خبر: ۶۶۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶ - 27May 2024

شهید آیت‌الله «رئیسی» عاشقانه به مردم خدمت کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، اجتماع بزرگ المصطفائیان خراسان یادبود شهیدان خدمت با حضور طلاب، فضلای غیرایرانی جامعه المصطفی العالمیه خراسان و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در مشهد برگزار شد.

در این مراسم حجت‌‌الاسلام‌المسلمین «محمدرضا صالح» رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در خراسان در سخنانی اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی در خدمت اهداف امام عصر (عج) و آرمان‌های آن حضرت که مبارزه با فساد و عدالت گستری است از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

وی افزود: در اندیشه اسلامی، خدمت به مردم فرا نژادی و فرا جغرافیایی است. در این اندیشه، قلب حاکم باید از محبت و لطف به مردم لبریز باشد و شهید آیت‌الله رئیسی اینگونه بود.

رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در خراسان ادامه داد: خدمات شهید آیت‌الله رئیسی خالصانه و برای خدا بود و این شخصیت بزرگ در حالیکه بین شدیدترین فشارهای داخلی و خارجی و ترور شخصیت قرار داشت، اما خدا اینگونه او را بین توده‌ها محبوب کرد.

جامعه المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

هم‌اکنون ۵۳ هزار طلبه از ۱۳۰ ملیت در این نهاد علمی و آموزشی و نهادهای مرتبط با آن تحصیل می‌کنند، نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان بزرگترین نمایندگی این نهاد علمی بعد از قم است.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار