استاندار بوشهر:

اقدام هنرمندان برای آشنایی مردم با اندیشه های شهید «رئیسی» قابل تقدیر است

«محمدی زاده» گفت:اقدام هنرمندان باعث شد نسل جوان ما با افکار و اندیشه های «شهید رئیسی» بیشتر آشنا شوند.
کد خبر: ۶۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹ - 27May 2024
اقدام هنرمندان برای آشنایی مردم با اندیشه های شهید «رئیسی» قابل تقدیر استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر امروز در مراسم تقدیر از فعالان عرصه هنری  این استان که در استانداری بوشهر برگزار شد اظهار داشت: از اقدام انقلابی حوزه هنری استان بوشهر با مدیریت این مجموعه و همکارانشان به ویژه هنرمندان انقلابی استان، که در حرکتی خودجوش از روز‌های اول حادثه شهدای خدمت تا امروز، اقدام به خلق آثاری ارزشمند درباره خدمات و ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر به خصوص شهید حجت الاسلام والمسلیمن رئیسی و همراهانش پرداختند تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
محمدی زاده تصریح کرد: اقدام هنرمندان باعث شد نسل جوان ما با افکار و اندیشه‌های آن شهید و مدیر بزرگ بیشتر و بهتر آشنا شوند.
 
استاندار بوشهر در ادامه به ویژگی‌های منحصر به فرد رئیس جمهور شهید اسلامی ایران و مدیریت جهادی وی پرداخت و ابراز کرد: شهید رئیسی به عنوان رئیس عالی امنیت ملی در برخورد با رژیم اشغالگر قدس شخصا تصمیم گرفت که بعدا به تصویب مقام معظم رهبری رسید تا عملیات وعده صادق شکل بگیرد و ابهت پوشالی و دروغین رژیم منحوس اسرائیل درهم شکسته شود.
 
محمدی زاده یادآور شد: از هنرمندانی که با خلق آثار هنری، افتخارات را به نمایش می‌گذارند و نسل جوان ما را با آرمان‌ها و ایده‌ها و اندیشه‌های شهید جمهور ما آشنا می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار