آیت الله رئیسی همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت

یونس فاتح گفت: وظیفه ما مسئولان در این برهه حساس این است که از ویژگی‌های این شهدا که همانا خدمت رسانی جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر به مردم بود درس گرفته و  راه آنان ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 27May 2024

آیت الله رئیسی همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز «یونس فاتح» در مراسم یادبود شهدای خدمت در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید نیک اندیش اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی مکتبی است و بر مبنای شعار عاشورایی"خون بر شمشیر پیروز است" بنا شده و نظام اسلامی به تاسی از این شعار و تکیه بر قدرت مردم در طول این سال‌ها در برابر تمامی ابرقدرت‌های عالم ایستاده است.
وی ادامه داد: هرچند سانحه هوایی اخیر بسیار سخت و تاثر برانگیز بود و مسئولان با کفایت و جهادی همچون آیت الله رئیسی از بین ما رفتند اما هیچگاه در اراده مردم خللی ایجاد نخواهد شد چرا که این انقلاب ریشه در اعتقادات مردم دارد و در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی ثابت شده است،سرنوشت آنانی که راه مقاومت در تمامی عرصه‌ها را تحت لوای ولایت در پیش گرفته‌اند به شهادت ختم شده است و این شهدا نیز در این راه همچون یاران شهید خود ثابت قدم بودند.
فاتح خاطرنشان کرد: وظیفه ما مسئولان در این برهه حساس این است که از ویژگی‌های این شهدا که همانا خدمت رسانی جهادی،انقلابی و خستگی ناپذیر به مردم بود درس گرفته و  راه آنان ادامه دهیم.
فرماندار تبریز با اشاره به اینکه شهید رئیسی مدیری متدین و متعهد در تراز انقلاب اسلامی بود گفت: آیت الله رئیسی همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار