وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه یک شخصیت بی‌نظیر و پدری مهربان از دست دادند

اسماعیلی با بیان اینکه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه یک شخصیت بی‌نظیر و پدری مهربان از دست دادند، گفت: دست‌گیری رئیس‌جمهور شهید برای حل مشکلات بیشتر از رئیسی رئیس‌جمهور خواهد بود.
کد خبر: ۶۶۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ - 27May 2024

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه یک شخصیت بی‌نظیر و پدری مهربان از دست دادندبه گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیین بزرگداشت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور شهید و سایر شهدای خدمت با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ و هنر عصر امروز (دوشنبه) در مجموعه تالار وحدت برگزار شد.

اسماعیلی به حضور گسترده اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: زبان من برای تشکر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به‌خاطر این ابراز خالصانه‌ترین علاقه‌مندی به رئیس‌جمهور شهید قاصر است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: شخصا به‌خاطر ارتباطی که با شهید رئیسی داشتم، بیشترین تأثیرات را در حیات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی از وی داشته‌ام. سالیان سال خداوند توفیق داد تا من هم‌نفس با این شهید عالی‌مقام باشم و در همه این سال‌ها چیزی جز خدمت‌گذاری و علاقه زایدالوصف او به تک‌تک شهروندان ایرانی ندیدیم. 

اسماعیلی تاکید کرد: در طول مدت کوتاه ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی، اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه گواهی می‌دهند که هیچ کاری نبود که از وی برمی‌آمد و انجام نداده باشد. آیت‌الله شهید سید ابراهیم رئیسی به همه دغدغه‌های اهالی فرهنگ، هنر و رسانه توجه داشت و همواره به فکر حل مشکلات بود. 

وی افزود: ما امروز در فقدان و سوگ یک رئیس‌جمهور تراز و جامع‌الاطراف هستیم؛ امروز ما از همکاران و اهالی فرهنگ و هنر چیزی جز ابراز محبت، عاطفه، ارادت، تأسف و تاثر از فقدان چنین شخصیت دلسوز و خدمت‌گذاری ندیدیم. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم ایران در تشییع وی در چند شهر نشان دادند به خدمت‌گزاران اصلی خودشان عشق می‌ورزیدند، گفت: رئیس‌جمهور شهید ما بسیار مظلوم بود و بر خودش و ما حرام کرده بود کلمه‌ای از ناامیدی و مشکلات جاری شود و خود را وقف حل مشکلات مردم کرده بود.

اسماعیلی به ذکر خاطراتی از همراهی با آیت‌الله رئیسی پرداخت و گفت: آیت‌الله رئیسی به برخی از استان‌ها بیش از ۱۰ بار سفر کرده بود و در یک سفر که از مسکو بازمی‌گشت، مستقیم به جنوب کرمان سفر کرد. 

وی با تأکید براینکه مردم عزیز ایران خدمت‌گزار صدیق و شخصیت مجاهد خودشان را به‌خوبی بدرقه کردند، افزود: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه پدری دلسوزی، برادری مهربان و بزرگتری خیراندیش را از دست دادند. ما معتقدیم امروز دست رئیس‌ شهید برای گره‌گشایی از مشکلات بیشتر از رئیسی رئیس‌جمهور است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار