مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

آشنایی نسل جوان با حماسه‌های دفاع مقدس ضروری است

سرهنگ خواست خدایی گفت: آشنایی جوانان با حماسه‌های جاودانه و پایداری‌های دوران هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است.
کد خبر: ۶۶۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ - 27May 2024
آشنایی نسل جوان با حماسه‌های دفاع مقدس ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با «ارسلان بی نیاز» رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد  این نشست به نقش برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: مردمان غیور و ولایتمدار این استان نقش بی بدیلی از خود در طول هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: تبیین آثار ارزشمند دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نسل های آینده ، امری ضروری است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی (ره) با اشاره به تدریس درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس ،در دانشگاه‌ها، اظهار داشت: هدف از تدريس این درس آشنایی دانشجویان با مبانی دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است.
 
وی ادامه داد: آشنایی جوانان با حماسه‌های جاودانه و پایداری‌های  دوران هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است. 
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی تبیین دفاع مقدس تاکید دارند، گفت: حقایق و شفاف سازی و تبیین واقعی دفاع مقدس، یکی از ظرفیت‌ها درس دفاع مقدس می‌باشد.
 
«ارسلان بی نیاز» رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست با گرامیداشت شهدای خدمت گفت: آرامش امروز جامعه اسلامی مرهون فداکاری‌ دلاورمردانی که در دوران دفاع مقدس حماسه ای ماندگار آفریدند.
 
بی نیاز خاطرنشان کرد: درس علوم و معارف دفاع مقدس و  برای تدریس در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ابلاغ شده و همه دانشجویان این دانشگاه ملزم به ارائه این درس هستند. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار