نماینده ولی فقیه در همدان:

پیام شهدای خدمت به مسئولان تلاش در مسیر خدمت به مردم است

آیت‌الله «شعبانی» با بیان اینکه پیام شهدای خدمت به همه مسئولان این است که باید در مسیر خدمت به مردم با تمام توان تلاش کرد، گفت: فراموش نکنیم فرصت برای خدمت بسیار کوتاه است و شاید فردایی وجود نداشته باشد. 
کد خبر: ۶۶۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۴ - 27May 2024

پیام شهدای خدمت به مسئولان تلاش در مسیر خدمت به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در ملایر، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به صورت جامع ویژگی‌های شهید رئیسی را بیان کردند. افرادی که از نزدیک با ایشان در ارتباط بودند تأکید دارند که تواضع رئیس جمهور ستودنی بود.

وی با بیان اینکه پیام شهدای خدمت به همه مسئولان این است که باید در مسیر خدمت به مردم با تمام توان تلاش کرد، افزود: فراموش نکنیم فرصت برای خدمت بسیار کوتاه است و شاید فردایی وجود نداشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: خدمت به مردم در نگاه اهل بیت (ع) دارای جایگاه و ارزش والایی است. مسئولان با خدمت صادقانه به مردم می‌توانند ابدیت خود را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، انسجام و وحدتی مثال زدنی در کشور ایجاد شد، متذکر شد: امیدواریم در انتخابات شاهد روی کار آمدن دولتی مبارک باشیم که تمام تلاشش، رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار