مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ملت ایران بزرگترین رسانه برای بیان حقایق‌ هستند

سردار مرادحاجتی گفت: هر گاه دشمن، میلیون‌ها دلار برای اجرای یکی از نقشه‌های شیطانی خود هزینه کند و از ترفند ده‌ها مشاور، روانشناس و تحلیل‌گر بهره ببرد که ضربه‌ای به مملکت وارد کند، ملت ایران با یک حضور حماسی، همه آن هزینه‌ها و نقشه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲ - 28May 2024

ملت ایران بزرگترین و بهترین رسانه اجتماعی دنیا برای بیان حقایق‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در شورای اداری دفاع مقدس استان به نقش بی بدیل مردم در تثبیت اقتدار و صلابت راهبردی جمهوری اسلامی در معادلات دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم ایران بی نظیرترین ملت دنیا در شناخت مسائل هستند.

وی افزود: هر گاه دشمن، میلیون‌ها دلار برای اجرای یکی از نقشه‌های شیطانی خود هزینه کند و از ترفند ده‌ها مشاور، روانشناس و تحلیل‌گر بهره ببرد که ضربه‌ای به مملکت وارد کند، ملت ایران با یک حضور حماسی، همه آن هزینه‌ها و نقشه‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: ملت ما بزرگترین و بهترین رسانه اجتماعی دنیا برای بیان حقایق‌اند. هر گاه ظلمی در دنیا صورت بگیرد تا کشور عزیزمان در معرض یورش دشمنان واقع شود، حضور ملت در صحنه همه معادلات را به هم خواهد زد و استکبار را وادار می‌کند که مسیر دشمنی‌اش را تغییر دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: تشییع بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) در تهران، بدرقه جهانی سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در چند استان کشور و حضور کم نظیر مردم در تشییع و تدفین شهدای خدمت تنها گوشه‌ای از بصیرت و قدردانی ملتی است که با وجود همه مشکلات موجود و شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان، پای نظام، انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

وی متذکر شد: همه در چند وقت اخیر و در تریبون‌های مختلف از خصوصیات بارز رئیس‌جمهور شهید و فقیدمان گفتند و من می‌خواهم در کنار آن به بصیرت و سواد راهبردی ملتی اشاره کنم که با حضورشان در خیابان‌ها، مناسبت‌ها و مراسمات، معادلات دنیا را به نفع کشور عزیزمان تغییر می‌دهند و الگویی می‌شوند برای صدها ملت دیگر که در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین همین شیوه حضور را تجربه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار