امام جمعه موقت کاشمر مطرح کرد؛

شهید آیت‌الله «رئیسی» رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی

حجت‌‌الاسلام محمدی گفت: مدیریت تراز انقلاب مدیریت شهید رئیسی بود؛ بر همین اساس وظیفه داریم در انتخابات پیش رو فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که راه و مدیریت شهید رئیسی را ادامه دهد.
کد خبر: ۶۶۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ - 28May 2024

شهید آیت‌الله «رئیسی» رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی محمدی» امام جمعه موقت کاشمر در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» سیدالشهدای خدمت و همراهانش که در سپاه ناحیه کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت شهید رئیسی، متکی به اخلاق‌مداری و همراه با اخلاص بود.

وی افزود: شهید رئیسی مظلوم و پیرو شهید بهشتی بود و در محضرشان شاگردی کرد.

امام جمعه موقت کاشمر ادامه داد: شرح صدر و خویشتن‌داری از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی بود که از ویژگی‌های مدیریت قرآنی است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه علم بدون عمل مفید نیست، تصریح کرد: محور تلاش‌های شهید رئیسی بر پایه معنویت شکل گرفته و مدیریت این شهید والامقام بر محور سخت‌کوشی، تدبیر و عقلانیت بود. دنیاطلبی در مرام شهید نبود و با تلاش خستگی‌ناپذیری که داشت و با حضور در میدان به مردم امید می‌داد.

وی ابراز داشت: مدیریت تراز انقلاب مدیریت شهید رئیسی بود؛ بر همین اساس وظیفه داریم در انتخابات پیش رو فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که راه و مدیریت شهید رئیسی را ادامه دهد.

امام جمعه موقت کاشمر ضمن تأکید بر شکرگزاری نعمت ولایت تأکید کرد: در شرایط کنونی جهاد تبیین از مهمترین وظایف آحاد جامعه است تا رئیس جمهور انقلابی انتخاب شود. با توجه به فرمایش شهید آیت‌الله رئیسی مبنی بر اینکه نظم کهنه لیبرال کنار زده شده است و پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده است، امروز وظیفه داریم راه سیدالشهدای خدمت، سید محرومان و راه دیگر شهدای خدمت کشورمان را که سرباز ولایت بودند ادامه دهیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها