گلریز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رئیس‌جمهور شهید اهل ذوق و دغدغه‌مند هنر ایران بود

خواننده معروف سرودهای انقلابی گفت: در عرصه سرودهای انقلابی، رئیس جمهور شهید نگاهی مثبت و متعالی داشت که باید پیگیری شود. 
کد خبر: ۶۷۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰ - 29May 2024

«محمد گلریز» خواننده سرودهای انقلابی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، با بیان اینکه شهید سید ابراهیم رئیسی در دوره اندک مسوولیت ریاست‌جمهوری کشورمان علیرغم مشکلات موجود کارنامه درخشانی از خدمت را به یادگار گذاشت، اظهار داشت: شخصا شاهد تلاش‌های بی‌وقفه شهید رئیسی بودم و به‌نظرم این اقدامات در یک دوره کوتاه کم‌نظیر بوده است.

این خواننده معروف سرودهای انقلابی فقدان شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را جبران ناپذیر دانست و با تاکید براینکه راه ایشان باید در عرصه‌های مختلف دنبال شود، گفت: در عرصه سرودهای انقلابی رئیس جمهور شهید نگاه مثبت و متعالی داشت که باید پیگیری داده شود. 

وی مهمترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی را مردمی بودن دانست و افزود: به‌نظرم یکی از دولت‌های موفق که توانست با عموم مردم ارتباط گسترده‌ای برقرار کند، دولت شهید رئیسی بود. امیدواریم دولت‌های آینده این شخصیت ممتاز را الگوی مدیریت خود قرار دهند و راهی که توسط ایشان شروع شده است را ادامه دهند.

گلریز توجه به فرهنگ و هنر در دوره یاست جمهوری شهید رئیسی را برجسته دانست و ادامه داد: خوشبختانه در عرصه‌های مختلف فرهنگ و هنر موفقیت‌های خوبی کسب شده است و در زمینه موسیقی و سرود اتفاقات قابل توجهی در حال انجام است که نشان دهنده نوع نگاه ویژه این شخصیت شهید به فرهنگ و هنر است.

این خواننده معروف سرودهای انقلابی به‌تشریح ویژگی‌های شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پرداخت و گفت: شهید رئیسی فردی هنرمند و دارای ذوق هنری و دغدغه‌مند هنر اصیل ایران بودند و ما در جلسات ماه مبارک رمضان که با هنرمندان داشتیم، سخنان و دغدغه‌های که از سوی ایشان مطرح شد را می‌شنیدیم که ارزشمند بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار