محقق و پژوهشگر دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بازدید از موزه دفاع مقدس به عنوان یک اردوی علمی و فرهنگی برای جوانان بسیار تاثیرگذار است

مهاجرانی گفت: بازدید از موزه دفاع مقدس استان مرکزی به عنوان یک اردوی علمی و فرهنگی برای جوانان بسیار تاثیرگذار است.
کد خبر: ۶۷۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 28May 2024

تبیین و شناخت جوانان از دفاع مقدس نیاز امروز جامعه«زهرا مهاجرانی» محقق و پژوهشگر دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اراک اظهار داشت: جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور در موزه دفاع مقدس استان مرکزی به یادگیری مباحث درس دفاع مقدس پرداختند.

وی گفت: هدف از این بازدید و برنامه‌های اجرا شده شناخت جهاد تبیین و آگاهی دانشجویان از تاریخ کشور ما است. در این مراسم برنامه‌های همچون روایتگری، پخش فیلم و نقد فیلم و... برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

محقق و پژوهشگر دفاع مقدس افزود: همسر شهید «عباس نجفی» در این برنامه به بررسی شناخت جامعه از تاریخ و دفاع مقدس پرداخت و دانشجویان را به تحقیق و پژوهش در خصوص این مسائل دعوت کرد.

مهاجرانی تصریح کرد: لزوم استمرار چنین برنامه‌هایی برای دانشجویان بسیار مهم و چشمگیر است و باید اقدامات موثری در این حوزه انجام شود. دشمنان جوانان امروز را درگیر اخبار کاذب کرده و ما باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی برای دانشجویان عزیز و جوانان ایجاد آگاهی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بازدید از موزه دفاع مقدس استان مرکزی به عنوان یک اردوی علمی و فرهنگی برای جوانان بسیار تاثیرگذار است را که آنها می‌توانند هویت خود را بشناسند، از مسئولین به عنوان یک مدرس دانشگاه تقاضا دارم که تمام تلاش خود را برای تکمیل این موزه فاخر انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار