استاد حوزه و دانشگاه:

آیت‌الله رئیسی سطح ریاست‌جمهوری را بالا برد

حجت‌الاسلام و المسلمین عالی در مورد آیت‌الله رئیسی گفت: آیت‌الله رئیسی، سطح ریاست‌جمهوری را خیلی بالا برد؛ طوری که هر کسی جرئت نکند تا ریاست‌جمهوری کشور امام زمان (عج) را به‌دست بگیرد و بخواهد ما را به‌سمت دیگری ببرد.
کد خبر: ۶۷۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷ - 28May 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و همراهانش روز ۳۰ اردیبهشت در جریان یک مأموریت کاری حین بازگشت به تبریز به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین «مسعود عالی» استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی سطح ریاست‌جمهوری را بالا برد، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی، سطح ریاست‌جمهوری را خیلی بالا برد؛ طوری که هر کسی جرئت نکند تا ریاست‌جمهوری کشور امام زمان (عج) را به‌دست بگیرد و بخواهد ما را به‌سمت دیگری ببرد.

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید، سطح توقع مردم از یک رئیس‌جمهور را خیلی بالا برد تا کسی نخواهد به مردم دروغ بگوید، بحران در کشور درست کند و بخواهد آرامش مردم را برهم بزند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عالی ادامه داد: انتقاد به کار آیت‌الله رئیسی وجود داشت، اما همه مردم می‌دانستند وی باصداقت و پاکدست است و می‌خواهد آرامش را به جامعه القا کند. این فرد، سطح ریاست‌جمهوری را بالا برد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار