رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج:

شهادت پاداش یک عمر خدمت شهید جمهور بود

«امیدوارحسینی» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان مزد خدمت خالصانه و صادقانه خود را گرفتند، زیرا شهادت پاداش خوبی برای یک عمر مجاهدت است.
کد خبر: ۶۷۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ - 28May 2024

شهادت پاداش یک عمر خدمت شهید جمهور بودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «محسن امیدوارحسینی» رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هئیت همراه، اظهار داشت: مردمی بودن، اخلاص، ولایت‌پذیری، تلاشگر بودن و... جزو ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود و اگر بخواهم از بین تمام صفات وی بارزترین ویژگی را بیان کنم قطعاً اخلاص ایشان را انتخاب خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه سخنان شهید آیت‌الله رئیسی در پنهان و آشکار یکی بود و این فقط مربوط به دوران ریاست جمهوری نبود و قبل از ریاست جمهوری نیز این خصیصه را داشتند، افزود: تمام روش و منش شهید رئیسی در این مدت پایبندی به اخلاق، اصول دین و صداقت بود و عجین شدن این پایبندی‌ها با اخلاص موجب شد که به مقام رفیع شهادت نائل شود.

این مسئول با اشاره به حضور آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل بیان کرد: آیت‌الله رئیسی از فرصت خود در سازمان ملل برای دفاع از  قرآن استفاده کرد و تمام آزادی بیان پوشالی غرب را به چالش کشید.

امیدوارحسینی در ادامه با اشاره به حضور پررنگ البرزی‌ها در مراسم تشییع این شهید بزرگوار گفت: خوشبختانه مردم قدرشناس ایران با حضور خود در این مراسم بخشی از دین خود به شهدای خدمت و رئیس‌جمهور فقید را ادا کردند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج تصریح کرد: برای اعزام علاقه‌مندان به حضور در مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و تیم همراه ایشان، خدمات‌رسانی به تشییع‌کنندگان از ساعت ۵ صبح آغاز شد و شهروندانی که قصد شرکت در مراسم را داشتند با حضور در مقابل مساجد، هیئت‌ها و مکان‌های تجمع اصلی شهر به محل تشییع منتقل شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ دستگاه اتوبوس شهری تشییع‌کنندگان را به سمت محل وداع با شهدای خدمت هدایت کردند، خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانشان مزد خدمت خالصانه و صادقانه خود را گرفتند، زیرا شهادت پاداش خوبی برای یک عمر مجاهدت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار