در هفته دفاع مقدس؛

کتاب صوتی «پسر‌های ننه عبدالله» رونمایی می‌شود

کتاب «پسر‌های ننه عبدالله» که انتشارات «سوره مهر» آن را منتشر کرده و حاصل حدود ۴۰ ساعت مصاحبه سعید علامیان با یکی از مدافعین خرمشهر است، تبدیل به کتاب صوتی شد و قرار است در هفته دفاع مقدس رونمایی شود.
کد خبر: ۶۷۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵ - 28May 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، کتاب «پسر‌های ننه عبدالله»، حاصل حدود ۴۰ ساعت مصاحبه «سعید علامیان» نویسنده کتاب با محمد نورانی از مدافعین خرمشهر است که خاطرات او از تولد تا آزادی خرمشهر را در بر می‌گیرد. فصلی از این‌کتاب هم به سرگذشتی گذرا تا پایان و پس از جنگ اختصاص دارد.

نام محمد نورانی با مقاومت خرمشهر گره خورده و اسم او همیشه کنار محمد جهان‌آرا، سید عبدالرضا موسوی، صالح موسوی، احمد فروزنده و دیگر مدافعان خرمشهر می‌آید.

مطالعه این خاطرات مخاطبان را با گوشه‌هایی از فرهنگ بومی خوزستان به‌ویژه آبادان و خرمشهر، تاریخچه‌ای از وقایع دوران انقلاب و پس از پیروزی انقلاب آشنا می‌کند. در این زمان شورش‌ها به‌منظور تجزیه خوزستان، خرمشهر را دچار تنش کرد که با ایستادگی جوان‌های مؤمن و انقلابی سرکوب شد.

کتاب پسر‌های ننه عبدالله تبدیل به کتاب صوتی می‌شود.

این کتاب که توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است توسط انتشارات معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه تبدیل به کتاب صوتی خواهد شد. تولید کتاب صوتی پسر‌های ننه عبدالله همزمان با سوم خرداد، سالروز حماسه جاویدان ملت ایران در آزادسازی خرمشهر آغاز و در ایام هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد.

پیش از این بیست و هشت کتاب در موضوعات مختلف با هنرنمایی ۵۳۰ نفر از گویندگان، در ۱۹۸ ساعت تبدیل به کتاب صوتی شده است که از درگاه اینترنتی سراج اندیشه قابل دریافت است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار