«جبهه مقاومت» در قاب فیلم و سریال/ ۱۱؛

فرآیند شست‌وشوی مغزی صهیونیست‌ها در فیلم «شکارچی شنبه» + تیزر

فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» به کارگردانی و نویسندگی «پرویز شیخ‌طادی» سال ۱۳۸۳ تولید شد و کارگردان در این فیلم فرایند شست‌وشوی مغزی که رهبران صهیونیسم برای موجه جلوه دادن جنایات خود انجام می‌دهند را به تصویر کشیده است.
کد خبر: ۶۷۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰ - 29May 2024

گروه فرهنگ دفاع‌پرس: از ابتدای درگیری‌ها میان کشور‌های جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی، کشور‌هایی در کنار جبهه مقاومت و علیه رژیم صهیونیستی ایستادند و در عرصه‌های مختلف تلاش کردند تا حمایت خود را از جبهه حق در ابعاد مختلف فرهنگی نشان دهند. در این میان، فیلم‌سازان بسیاری با ایده‌های مختلف، مجاهدت‌های «جبهه مقاومت» را به تصویر کشیدند.

ما در گروه فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس سعی بر آن داریم که در مجموعه گزارش‌هایی با عنوان «جبهه مقاومت در قاب فیلم و سریال» این آثار را بررسی و معرفی کنیم. یکی از این فیلم‌ها، فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» است که به کارگردانی و نویسندگی «پرویز شیخ‌طادی» و سال ۱۳۸۳ تولید شده است.

فرآیند شست‌وشوی مغزی صهیونیست‌ها در فیلم «شکارچی شنبه» + تیزر

علی نصیریان، امیریل ارجمند، دارین حمزه، آرسینه سوکیاسیان، مهدی فقیه، سیلوا آندرانسیان و محمدجواد جعفرپور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۸۰ درصد فیلمبرداری «شکارچی شنبه» در طی اقامت ۲۵ روز گروه فیلمسازی در لبنان فیلمبرداری شده و ۲۰ درصد آن در مناطق مختلفی از ایران مانند چالوس و تهران انجام شده‌است.

فرآیند شست‌وشوی مغزی صهیونیست‌ها در فیلم «شکارچی شنبه» + تیزر

این فیلم ماجرای استحاله فکری و ذهنی کودک یهودی و حرکت او از فطرت پاک انسانی به‌سمت موجودی خشن، خطرناک و خونریز است.

«شکارچی شنبه» نشان می‌دهد که کودکی به نام «بنیامین» چطور توسط پدربزرگ خود «حانان» (با بازی علی نصیریان) شست‌وشوی مغزی داده می‌شود تا جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان برایش پرسش‌برانگیز نباشد.

فرآیند شست‌وشوی مغزی صهیونیست‌ها در فیلم «شکارچی شنبه» + تیزر

در این فیلم، «حانان» که یک خاخام یهودی است، سعی می‌کند جنایات خود را زیر سایه اینکه «قوم یهود، قوم برترند» و «اینها همه دستورات کتاب خدا هستند»، موجه جلوه دهد و اگر کسی سد راهش شود را به‌راحتی می‌کُشد.

داستان فیلم از این قرار است:

در یک بندرگاه اسرائیل، زنی یهودی که پس از مرگ همسرش، با یک مرد مسیحی ازدواج کرده‌است، کودک ۸-۷ ساله خود را در پی اقدامات حقوقی و اصرار‌های زیاد پدربزرگش (علی نصیریان) برای مدت کوتاهی به وی می‌سپارد. پدربزرگ کودک که یکی از سران جریان فکری صهیونیسم است، در جواب نگرانی‌های مادر، وعده می‌دهد که او یک ماه بیشتر اینجا نمی‌ماند و پس از آن، کودک با اراده خود هر کجا که خواست می‌تواند برود.

فرآیند شست‌وشوی مغزی صهیونیست‌ها در فیلم «شکارچی شنبه» + تیزر

بخشی از تیزر این فیلم به شرح زیر است:

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار