رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس خبر داد؛

افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در مرزن آباد

«عاشوریان مریدانی» گفت: به مناسبت دهه کرامت، یک باب مسکن مددجویی در روستای حریث بخش مرزن آباد چالوس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۷۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ - 28May 2024

افتتاح یک واحد مسکن مددجویی در مرزن آبادبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «احمد عاشوریان مریدانی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چالوس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین مسکن و سرپناه مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد در عرصه توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر است.

وی با بیان اینکه با ساخت مسکن بخش مهمی از مشکلات اساسی خانواده‌های تحت حمایت برطرف می‌شود، افزود: تامین مسکن مناست تاثیر بسزایی در افزایش روحیه مددجویان دارد که می‌توانند به شکل ساده‌تری با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در مسیر خودکفایی قرار گیرند.

عاشوریان اعلام کرد: به مناسبت دهه کرامت، یک باب مسکن مددجویی به متراژ ۶۰ مترمربع در روستای حریث بخش مرزن آباد با همراهی امام جمعه و بخشدار بخش مرزن آباد و جمعی از مسئولین و گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ساخت این منزل ۸۰ میلیون تومان از طریق بنیاد مسکن و از طرف کمیته امداد نیز مبلغ ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و وام بابت احداث هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چالوس تصریح کرد: کمیته امداد با مشارکت شرکای اجتماعی همچون بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نسبت به ساخت این واحد‌های مسکونی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار