فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

امروز دانشجویان آمریکا حرف ملت ایران در دفاع از فلسطین را فریاد می‌زنند

سردار «رفیعی آتانی» گفت: امروز اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا حرف ۴۵ ساله ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین را فریاد می‌زنند.
کد خبر: ۶۷۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 29May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مراسم نخستین اجلاسیه شهدای دانشجو - معلم استان که در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان معلم همیشه در جبهه های جنگ به اتوبوس دیرتر می رسیدند، چرا که یک ساک پر از کتاب در دست داشتند و اهل مطالعه و علم بودند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها بیش از ۱۳ سال است که برای جلوگیری از نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی، جنگ را به غرب آسیا و سوریه تحمیل کرده‌اند، گفت: دشمنان امروز در تلاش هستند تا جنگ برون تمدنی را به جنگ درون تمدنی تبدیل کنند.

سردار آتانی با اشاره به اینکه امروز اساتید و دانشجویان دانشگاه های آمریکا حرف ۴۵ ساله ملت مسلمان ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین را فریاد می زنند، تصریح کرد: بزرگی و کوچکی هر جامعه و کشوری در اندازه و مساحت کشورش نیست، بلکه در وسعت فکر، ذهن و اندیشه مردم آن است و امروز جمهوری اسلامی ایران به وسعت جایگاه و ارکان های شهیدان از جمله شهید ابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان، بزرگ است.

وی افزود: حادثه سقوط بالگرد و فوت صاحبان مقام و منصب در بسیاری از کشورها اتفاق می افتد اما باید پرسید چه اتفاقی افتاد که ۷۰ کشور در سراسر دنیا شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و هیات همراه ایشان را تسلیت گفتند و بیش از یک چهارم کشورهای جهان داغدار و عذادار شدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شهید جمهور در برابر ملت ایران سر تعظیم فرود می آورد، اما دستی او را بالا برد و کار شهیدان همین است.

به گفته این مسئول، تجلیل از شهیدان همواره باید صورت گیرد، چرا که برای برقراری آزادی، عدالت و کرامت انسانی جان شیرین خود را تقدیم کردند.

آتانی خاطرنشان کرد: امیدواریم دل های ملت ایران با مسیر نورانی شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در کنار یکدیگر قرار گیرد تا رستاخیز دیگری در هشتم تیرماه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها