مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

ابعاد شخصیتی شهید «رئیسی» باگذشت زمان شناخته می شود

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: شهید رئیسی مانند شهید «بهشتی» دارای ابعاد شخصیتی ویژه‌ای بود که با گذشت زمان مشخص و شناخته خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ - 29May 2024
ابعاد شخصیتی شهید «رئیسی» باگذشت زمان شناخته می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهادی دفاع مقدس استان بوشهر امروز در مراسم سوگواره شاعران آئینی استان بوشهر که به مناسبت گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: ضایعه دردناک شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت نه تنها مردم ایران بلکه جهان اسلام را داغدار کرد که مهمترین دلیل آن مانند شهدا زندگی کردن این عزیزان در دوران حیات با برکتشان بود.
 
وی دراین خصوص گفت: شهید رئیسی مانند شهید «بهشتی» دارای ابعاد شخصیتی ویژه‌ای بود که با گذشت زمان مشخص و شناخته خواهد شد.
سرهنگ پاسدار غریبی ادامه داد:ساده زیستی و اخلاق شایسته در همه بخش های کاری از نقاط برجسته زندگی آیت الله رئیسی بود که همواره به آن در همه شرایط پای بند بود.
 
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تاکید کرد: دشمنان بعد از از تشییع تاریخی شهیدان «سلیمانی» و رئیسی بیش از گذشته در صدد زدن نقطه قوت این نظام هستند که این نقطه مهم مردم قدر شناس و همیشه در صحنه است.
 
وی همچنین اضافه کرد: اگر به خون شهدا وفادار هستیم برهمه واجب است با همه توان در مقابل صفوف دشمنان در صحنه های مختلف ایستادگی کنیم.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها