خواننده نماهنگ «مهمان امام رضا»: شهید رئیسی، هیچ وقت پشت‌میزنشین نبود

به مناسبت شهادت خادم‌الرضا نماهنگ‌هایی ساخته شد که یکی از آنها نماهنگ «مهمان امام رضا» با صدای سیدمحمدرضا نوشه‌ور بود که در کمتر از ۲۴ ساعت به‌همت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و حوزه هنری ساخته و پخش شد.
کد خبر: ۶۷۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 29May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، نماهنگ‌هایی به‌مناسبت شهادت خادم‌الرضا، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» ساخته شد که یکی از آنها، نماهنگ «مهمان امام رضا (ع)» با صدای سید محمدرضا نوشه‌ور بود که در کمتر از ۲۴ ساعت به‌همت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و حوزه هنری ساخته و پخش شد.

سید محمدرضا نوشه‌ور در این باره گفت: آقای رئیسی کسی بود که معادلات یک مسئول در سطح عالی را تغییر داد، پشت میز نشین نبود و همیشه در بحران‌های کشور وسط ماجرا حضور داشت.

وی محبوبیت آیت‌الله رئیسی در میان مردم را اینگونه تشریح کرد: ساده‌زیستی و جهادی بودن را خیلی وقت بود مردم از نزدیک حس نکرده بودند، کارگر‌ها می‌دانستند تا رئیس‌جمهور هست حقشان تضییع نمی‌شود؛ از کارگر‌های هفت‌تپه تا هپکوی اراک. این محبوبیت آیت‌الله رئیسی و اقدامات بنیادی او، کار رئیس‌جمهور بعدی را سخت‌تر می‌کند.

نوشه‌ور از ساخت نماهنگ مهمان امام رضا (ع) گفت: این نماهنگ زحمات دوستانم بود که کمتر از ۲۴ ساعت تولید شد. ما در نظر داشتیم که خادمی امام رضا (ع) و نماد خدمت بودن آیت‌الله رئیسی را به تصویر دربیاوریم. امیدوارم این کار، هدیه‌ای برای پاسداشت روح وی و تسلای خاطر مردم عزیز کشورمان باشد.

این نماهنگ را در اینجا ببینید:

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها