سوگواره «روز وداع یاران» در زاهدان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و یاران با وفایش مراسم «روز وداع یاران» در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 29May 2024

سوگواره «روز وداع یاران» در زاهدان برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، صبح امروز چهارشنبه در سوگواره «روز وداع یاران» که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی شهید جمهور کشور و یاران همراهش که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، مسئول هیأت رزمندگان اسلام استان، مدیر بنیاد ایران شناسی، مدیر کل کتابخانه های عمومی و کتابداران و جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و هنر استان در کتابخانه نور زاهدان برگزار شد، گفت: شهادت رئیس جمهور هم برای دوستان و هم برای منتقدین ایشان، ضایعه‌ای دردناک بود و بعد این حادثه هر یک از افراد از زاویه نگاه خود این حادثه را روایت کردند.

مسئول هیأت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: نگاه ولایی نهاد کتابخانه های عمومی در معرفی ارزش‌های انقلاب ستودنی است.

غلامرضا باغبانی، انقلاب اسلامی را حاصل تلاش و همت مردم دانست و گفت: انقلاب اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری در ریل پیشرفت قرار گرفته و رهنمودهای ایشان باعث شده که این انقلاب علی رغم تمام دسیسه‌های دشمنان، به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهد.

وی در ادامه، با گرامیداشت یاد شهید جمهور گفت: این انقلاب حتی با شهادت رجایی‌ها، باهنرها، مفتح‌ها و رئیسی ها به حرکت رو به رشد خود ادامه داده و خواهد داد.

وی خستگی ناپذیری و شجاعت را از مهمترین خصایص رئیس جمهور شهید بیان کرد و افزود: وقتی انسان مسیر الهی را انتخاب کند و در راه درست قرار گیرد قطعاً خدا هم به او کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار