دبیر جشنواره استانی فانوس در قم خبر داد:

تمدید جشنواره استانی فانوس تا ۱۵ خرداد/ تاکنون ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در قم ارسال شده است

«ابوذر» با اعلام تمدید جشنواره فانوس تا ۱۵ خرداد گفت: تاکنون ۱۰۰ اثر در رشته‌های مختلف هنری و سینمایی به دبیرخانه استانی جشنواره در قم ارسال شده است.
کد خبر: ۶۷۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 29May 2024

تمدید جشنواره استانی فانوس تا ۱۵ خرداد/ تاکنون ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره در قم ارسال شده است«رضا ابوذر» دبیر جشنواره تولیدات هنری و سینمایی فانوس در استان قم در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: با توجه به درخواست هنرمندان، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره فانوس تا ۱۵ خرداد تمدید شد و به لحاظ سازوکار اجرایی جشنواره، این تاریخ به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

وی افزود: لازمست تمامی علاقمندان، آثار خود را از طریق شماره ۰۹۱۲۷۴۹۲۱۱۹ در پیام رسان ایتا ارسال و با به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره استانی فانوس به شماره تماس شماره ۳۳۵۵۴۲۱۰-۰۲۵ داخلی ۱۱۲ واقع در قم، میدان مفید، بلوار شهید آوینی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مراجعه نمایند.

دبیر جشنواره فانوس در استان قم با یادآوری محتوای جشنواره عنوان کرد: موضوعات فانوس هشتم شامل محور‌هایی همچون نقش ولایت و رهبری در پیشبرد آرمان‌های دفاع مقدس، نقش مردم و بویژه زنان در دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران، سبک زندگی رزمندگان اسلام و شهیدان، اردو‌های راهیان نور و تاثیر آن بر نسل جوان می‌باشد.

وی ادامه داد: جشنواره فانوس در پنج بخش هنر‌های نمایشی (تئاتر صحنه ای، خیابانی و نمایشنامه)، هنر‌های تجسمی (عکاسی، نقاشی و طراحی پوستر)، سرود و موسیقی (با کلام و بی کلام)، فیلم (داستانی و مستند کوتاه، انیمیشن و نماهنگ)، رادیویی (نمایش و پادکست) و بخش ویژه دانش‌آموزی (تئاتر صحنه‌ای، سرود دانش‌آموزی، نقاشی و فیلم کوتاه ۱۸۰ ثانیه‌ای) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار