فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمان خبر داد؛

اعزام ۳ هزار و ۵۹۰ نفر کرمانی به مرقد امام خمینی (ره)

سرهنگ «نکونام» گفت: ۳ هزار و ۵۹۰ نفر از استان کرمان به همت سپاه به مرقد امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.‌
کد خبر: ۶۷۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶ - 30May 2024

اعزام ۳ هزار و ۵۹۰ نفر از استان کرمان به مرقد امام خمینی (ره)

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،️ علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در سومین جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بر اعزام نوبت اولی‌ها و جوانان به مرقد امام راحل تاکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی و انسجام‌بخشی برای حضور حداکثری زائران در مراسم به ویژه قشر جوان و نوجوان حائز اهمیت است و تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای اعزام زائران همکاری لازم را داشته باشند. 

وی تصریح کرد: همت و حضور مردم در مراسم شهید جمهور، نشان از وفاداری به فرامین نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دارد و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات مانند قبل راه شهید رئیسی را ادامه خواهند داد و طبق گفته رهبری، هیچ خدشه‌ای در امور اجرایی کشور ایجاد نخواهد شد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان بیان کرد: برنامه‌های محوری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از سوی شورای هماهنگی به شهرستان‌ها و ستاد‌ها ابلاغ شده و ستاد‌های پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخگویی ارگان‌های استان نسبت به تماس هر گونه حادثه احتمالی و ابلاغ به شهرستان‌ها را انجام خواهند داد.

سرهنگ پاسدار «غلامعباس نکونام» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کرمان در این جلسه گفت: نامه‌ای در خصوص اعزام ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و براساس توانمندی استان به تمام شهرستان‌ها ارسال و بحث ثبت‌نام انجام شده است. 

وی افزود: ۷۶ دستگاه اتوبوس رفت و برگشت نیز در نظر گرفته شده است که تاکنون ۳ هزار و ۲۱۲ نفر زائر هستند. علاوه بر اینکه ۱۵۰ نفر عوامل اجرایی و پشتیبانی اضافه خواهد شد.

نکونام تصریح کرد: در مجموع ۳ هزار و ۵۹۰ نفر آمار زائران مرقد امام خمینی (ره) از استان کرمان است که به همت سپاه اعزام می‌شوند و سعی ما بر این است که نوبت اولی‌ها و جوانان اولویت ثبت‌نام باشند. 

در این جلسه گزارشی از سوی اعضای ستاد ارتحال حضرت امام در خصوص مصوبات جلسات قبل ارائه و پیشنهادات در خصوص بهتر برگزار شدن اعزام زائران به مرقد امام بحث و گفتگو شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار