رئیس مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت خبر داد

حضور زنجانی‌ها در ۱۸ عملیات آفندی دوران دفاع مقدس

 «سردار فتحیان» با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس چهار لشگر عملیاتی سپاه از حضور زنجانی‌ها بهره‌مند بودند، گفت: فرزندان این دیار در ۱۸ عملیات آفندی حضور یافته و تا حد توان به دفاع پرداختند.
کد خبر: ۶۷۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ - 30May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «نصرالله فتحیان»، رئیس مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت امروز در کنگره شهدای امدادگر که در سالن هلال احمر برگزار شد، زنجانی‌ها را دارای سبقه فداکاری و سراسر افتخار اعلام و اظهار داشت: این دیار در دوران دفاع مقدس ۷۰ هزار رزمنده را راهی دفاع از کیان ایران و اسلام کرده است.

رئیس مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس چهار لشگر عملیاتی سپاه از حضور زنجانی‌ها بهره‌مند بودند، ادامه داد: فرزندان این دیار در ۱۸ عملیات آفندی حضور یافته و تا حد توان به دفاع پرداختند.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان زنجان در این مسیر هزینه زیادی داده‌اند، افزود: مردم این دیار بیش از ۳ هزار و ۵۳۵ شهید تقدیم راه عزت و افتخار کردند.

سردار فتحیان با تقدیر از مردم برای گرامیداشت و تشیع باشکوه شهدای خدمت بعد از آن ضایعه سقوط تاکید کرد: مطمئن هستم همین مردم یک مجاهد دیگر را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها