رئیس بنیاد مستضعفان:

پیشکستان جهاد و مقاومت میراث داران و حافظان مسیر شهدا هستند

دهقان با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ پرافتخار این ملت است، گفت: پیشکستان جهاد و مقاومت باید به عنوان میراث داران و حافظان این مسیر ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۶۷۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ - 30May 2024

پیشکستان جهاد و مقاومت میراث داران و حافظان مسیر شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «حسین دهقان» رئیس بنیاد مستضعفان امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به یادمان هشت شهید گمنام این مجموعه ادای احترام کرد و سپس در جلسه‌ای که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه غدیر در شمال کشور، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار کمیل کهنسال فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، حضور یافت.

«حسین دهقان» رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرین تاریخ پرافتخار این ملت است و نباید گذاشت هیچگاه شعله و تابش جهاد و شهادت در حرکت ملت ما کم سو شود و پیشکستان جهاد و مقاومت باید به عنوان میراث داران و حافظان این مسیر ایفای نقش کنند.

سردار سرتیپ پاسدار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه غدیر در شمال کشور بیان کرد: این مجموعه بهترین مکان برای ماندگار شدن آثار شهداست و برای رفع مشکلات آن باید تلاش ویژه صورت گیرد.

دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد

سردار «کمیل کهنسال» فرمانده دفاع مقدس و مقاومت نیز با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یکی از بزرگترین مرکز تفریحی توریستی شمال کشور است به مشکلات متعدد بر سر راه این مجموعه اشاره کرد و اذعان داشت: این مرکز، یکی از مهمترین پروژه‌های فرهنگی است که نیاز به بودجه و اعتبار ویژه دارد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ریشه در فرهنگ عاشورا دارد و شهدا با تاسی از این فرهنگ به شهادت رسیدند، گفت: یکی از مراکزی که می‌تواند میزبان راهیان باشد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران بوده که در ترویج سبک و سیره شهدا تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار