مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد ایستادگی و مقاومت مردم دیار علویان است

سرهنگ «سلامی» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد ایستادگی و مقاومت مردم دیار علویان و نماد شجاعت رزمندگان مازندران است.
کد خبر: ۶۷۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹ - 30May 2024

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد ایستادگی و مقاومت مردم دیار علویان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «حسین دهقان» رئیس بنیاد مستضعفان امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به یادمان هشت شهید گمنام این مجموعه ادای احترام کرد و سپس در جلسه‌ای که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه غدیر در شمال کشور، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار کمیل کهنسال فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، حضور یافت.

سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به لحاظ مساحت و آبی خاکی بودن در نوع خودش در کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نماد ایستادگی و مقاومت مردم این دیار و نماد شجاعت رزمندگان مازندران است و این مجموعه را باید برای قرن‌ها نگه داریم و به نسل‌های آینده انقلاب اسلامی منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار