سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان:

مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در لرستان تشکیل می‌شود

حجت الاسلام سبزیان خیران را بازوی توانمند توسعه فرهنگ برشمرد و افزود: ایجاد مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در استان یکی از اولویت‌های کاری این اداره کل در دوره جدید مدیریتی است.
کد خبر: ۶۷۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰ - 30May 2024

مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در لرستان تشکیل می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان امروز (دهم خردادماه) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه خدمات آیت‌الله رئیسی نشان داد در کمترین زمان ممکن می‌توان بیشترین اثرگذاری را داشت، اظهار داشت: اگر از فضای محدود مدیریتی به خوبی استفاده نشود، جز خسران چیزی به‌جای نخواهد ماند، اما اگر از این فرصت به خوبی استفاده شود قطعاً اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه هرکجا که تاثیرگذاری خوبی وجود داشته است، محصول هم‌افزایی و هم‌گرایی بوده است افزود: در رویداد‌ها و برنامه‌های مشترک و کار‌های فرهنگی تاثیرگذاری، با همکاری اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام سبزیان خیران را بازوی توانمند توسعه فرهنگ برشمرد و افزود: ایجاد مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در استان یکی از اولویت‌های کاری این اداره کل در دوره جدید مدیریتی است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان با اشاره به اینکه آمادگی داریم از ظرفیت‌های مشترک در زمینه اتمام پروژه‌های نیمه تمام استفاده کنیم، استفاده از ظرفیت فرهنگی هنری استان در کتابخانه‌های عمومی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: طی بازدید از کتابخانه‌های عمومی فعالیت‌های این کتابخانه‌ها در راستای ایجاد فرهنگسرا‌های اجتماعی و آموزش کسب و کار‌های کوچک را مطلوب ارزیابی کرد.

سبزیان بیان کرد: اگر دستگاه‌های فرهنگی در استان هم‌افزایی، همکاری و همت مضاعفی داشته باشند، علی‌رغم مشکلات اقتصادی و عمرانی موجود در استان، در حوزه فرهنگ؛ در سطح کشور می‌توانند حرف‌ها برای گفتن داشته باشند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین موانع و مشکلات در انجام کار‌ها و اقدامات فرهنگی، جزیره‌ای عمل کردن نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول است.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان ایجاد مجمع خیرین کتابخانه‌ساز در استان را یکی از اولویت‌های کاری خود برشمرد و تصریح کرد: خیران بازوی توانمند توسعه فرهنگ هستند و با توجه به اینکه به نظر می‌رسد هم‌گرایی فرهنگی خوبی در لرستان وجود دارد می‌توان مجمع خیرین فرهنگی را ایجاد و از این ظرفیت برای حوزه فرهنگ و کتاب استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار