عضو مجمع تشخیص مصلحت:

حضور مردم در تشییع آیت الله رئیسی، پاسخی به خدمات خالصانه بود

حجت الاسلام مصباحی مقدم با اظهار این که خدمت خالصانه به مردم جواب می‌دهد و مردم قدردان هستند، گفت: حضور مردم در تشییع آیت الله رئیسی نیز پاسخی به خدمت خالصانه شهید جمهور بود.
کد خبر: ۶۷۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱ - 30May 2024

حضور مردم در تشییع آیت الله رئیسی، پاسخی به خدمات خالصانه بودبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد قبای مشهد افزود: شهید رئیسی، مشکلات اقتصادی کشور را به درستی تشخیص داد و روی ریل حرکت کرد و کار‌های زیربنایی خوبی در دولت انجام شد.

وی ادامه داد: دنبال کردن مسایل کارشناسی و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب هم موجب پیشرفت‌هایی می‌شود، همانطوری که آیت الله رئیسی عملیاتی کرد و رهبری چند بار از اقدامات دولت سیزدهم نیز تقدیر کردند.

حجت الاسلام مصباحی مقدم ادامه داد: شهادت آیت الله رئیسی و تشییع باشکوه شهدای خدمت، چند پیام از جمله حضور بی نظیر مردم در صحنه، خنثی شدن توطئه دشمنان و آرامش و امنیت داشته است.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی خادم امام رضا (ع) بود و به خادم الرضایی افتخار می‌کرد، او شخصی پرتلاش و مخلص بود، خدمات او در حرم رضایت زائران و مجاوران را در برداشت.

وی با اظهار این که در تشییع پیکر شهدای خدمت، حدود سه میلیون نفر در مشهد، ۷۰۰ هزار نفر در بیرجند، حدود چهار میلیون نفر در تهران و جمعیت بسیاری در تبریز و قم حضور داشتند، گفت: خدا دل‌ها را متوجه انسان‌های خدوم و خستگی ناپذیر کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی میدان برای رشد نسل جوان باز شده است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان از پایین‌ترین مراتب به بالاترین مراحل قدرت دست پیدا می‌کنند، بدون اینکه نیاز به ارتباط خاصی داشته باشند در حالی که در رژیم طاغوت اینگونه نبود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی نیز در یک روستا متولد شد و ارتقای مقام پیدا کرد، شهید رئیسی نیز فردی بود که در پنج سالگی پدر خود را از دست داد و در یک خانواده روحانی، مردمی و در یک محله فقیر نشین زندگی می‌کرد.

حجت الاسلام مصباحی مقدم گفت: شهادت شهدای خدمت نشان داد که حادثه می‌رسد و انسان در مقابل آن هیچگونه قدرت مقاومتی ندارد و هر کس در هر پست و مقام که هست باید مغتنم بشمارد، یعنی باید خدمت خالصانه را به مردم ارایه کرد، چراکه اجل خبر نمی‌کند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار