استاندار کرمانشاه:

مدیران تا آخرین لحظه مسئولیت باید به مردم خدمت‌رسانی کنند

«صحرایی»گفت: هر گونه اقدام مجریان انتخابات له یا علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ممنوع است و همه ما با تمام توان و انگیزه تا آخرین لحظه، خدمت خواهیم کرد و نباید کوچکترین خللی در کار مدیران و خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.
کد خبر: ۶۷۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 31May 2024

مدیران تا آخرین لحظه مسئولیت باید به مردم خدمت‌رسانی کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در جلسه کارگروه افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری که در سالن شهید قلیوند استانداری برگزار شد اظهار داشت: فضای کنونی کشور و استان کرمانشاه متاثر از واقعه شهادت شهید رئیسی و همراهان ایشان از یک پاکی و زلالی خاص برخوردار است که باید همه در حفظ و تداوم این سرمایه معنوی به ویژه در رویدادهای سرنوشت ساز آینده بکوشیم.

وی یادآور شد: رئیس جمهور شهید در طول ۳۳ ماه خدمت، ۸۴ سفر انجام داده و باید این سطح از دغدغه‌مندی و حضور میدانی به شکل مناسبی به اطلاع مردم رسانده شود.

صحرایی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان در دولت سیزدهم، از برخی کم لطفی‌ها در مورد گزارش نرخ بیکاری استان گلایه کرد و گفت: نرخ بیکاری سالیانه استان کرمانشاه از  ۲۲.۵ درصد در سال ۱۳۹۵ به ۱۲.۳ درصد در ۱۴۰۲ رسیده و فاصله نرخ بیکاری استان با میانگین کشوری طی این مدت از حدود ۱۰ به چهار درصد کاهش یافته که یک اتفاق بسیار خوب و تحول مثبت محسوب می‌شود و باید این دستاوردها به خوبی منعکس شود.

وی افزود: بیمارستان بهارستان بعد از ۱۳ سال از سفر رهبر معظم انقلاب، بزودی به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره برداری از پروژه های جدید آبرسانی تا یک ماه دیگر، تنش آبی در شهر جوانرود و ۲۰۰ روستای استان برطرف می‌شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در این دولت به ۵۰۰ روستا از جمله هانی گرمله در نقطه صفر مرزی و شهر مرزی ازگله گازرسانی شد و اکنون تمام شهرهای استان سبز شده‌اند. همچنین طی این مدت خدمات بسیار گسترده‌ای در حوزه راه روستایی و افزایش تولیدات کشاورزی انجام شده است.

وی گفت: بازگشایی تردد مسافری از مرز شوشمی آرزوی چهار دهه‌ای مردم منطقه بود که در دولت سیزدهم رنگ واقعیت به خود گرفت و اکنون ساکنان دو طرف مرز به راحتی می‌توانند رفت و آمد کنند.

صحرایی به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه به تازگی برگزاری یک انتخابات رقابتی، سالم، ایمن و با حضور حداکثری مردم را تجربه کرده و با به روزرسانی برنامه‌ها و ساختار اجرایی انتخابات قبلی، استان می‌تواند در کوتاهترین زمان ممکن مهیای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری شود.

مدیر ارشد استان کرمانشاه ادامه داد: جدول برگزاری برنامه‌ هم‌اندیشی با فعالان صنفی، صنعتی، کشاورزی و دانشگاهی و برای برگزاری پرشور انتخابات باید مشخص و سپس اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه همچنین هر گونه اقدام مجریان انتخابات له یا علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را ممنوع دانست و گفت: همه ما با تمام توان و انگیزه تا آخرین لحظه، خدمت خواهیم کرد و نباید کوچکترین خللی در کار مدیران و خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.

وی گفت: لازم است استانداری و دستگاه‌های نظارتی استان هم عملکرد ادارات را به صورت مستمر بررسی کنند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های مختلف به ارائه راهکارهای پیشنهادی برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار