فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی زاده نزسا :

مردم برای تداوم راه شهدای خدمت با بصیرت در انتخابات شرکت کنند

سردار «احمدی پور» گفت: همه وظیفه داریم برای تداوم راه شهدا به خصوص شهدای خدمت با بصیرت و شناخت در انتخابات شرکت کرده و رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که گوش بفرمان رهبرمعظم انقلاب، دارای روحیه‌ شجاعت و دشمن ستیزی و جهادی برای مردم کار کند.
کد خبر: ۶۷۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ - 31May 2024

مردم برای تداوم راه شهدای خدمت با بصیرت در انتخابات شرکت کنند به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «قدرت‌الله احمدی‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید دکامی زاده نزسا در یادواره ۲۵ شهید روستاهای چهار مرجان و گاو مخل ایوانی شهرستان گیلانغرب در محل روستای قیطول از توابع بخش مرکزی در جمع خانواده های شهدا، ایثارگران و جمعی از اهالی این روستاها با گرامیداشت یاد شهدا به خصوص شهدای خدمت، افزود: شهید جمهور شبانه روز برای افتخار و سربلندی ملت ایران و به خصوص محرومان سر از پای نمی شناخت و با حضور در استان های مختلف برای بهبود وضع مردم تلاش می‌کرد و یک سرباز واقعی و مخلص رهبری بود که خود را فدای نظام، انقلاب و مملکت کرد.

وی ادامه داد: این مملکت امروز خدمتگزار می خواهد و ما وظیفه داریم با انتخابات درست و آگاهانه انقلابمان را که به برکت خون شهدا در جهان عزتمند است به انقلاب جهانی امام زمان (عج) برسانیم.

سردار احمدی پور گفت: همه وظیفه داریم برای تداوم راه شهدا به خصوص شهدای خدمت با بصیرت و شناخت در انتخابات شرکت کرده و رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که گوش بفرمان رهبرمعظم انقلاب، دارای روحیه‌ شجاعت و دشمن ستیزی و جهادی برای مردم کار کند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید «دکامی» نزسا همچنین با گرامیداشت یاد امام راحل، گفت: امام خمینی (ره) انسان بزرگی بود که ملت های مسلمان را بیدار کرد و به ما ملت ایران سربلندی، افتخار و جرأت داد که در برابر دنیای استکبار بایستیم تا از حقوق خود دفاع کنیم و اکنون به برکت این نظام الهی و امامان انقلاب شاهد جنبش دانشجویی در کشورهای آمریکایی و اروپایی علیه ظلم هستیم.

سردار احمدی پور با اشاره به مجاهدت های شهدا و مردم گیلانغرب در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: مردم ولایتمدار این شهرستان از اول پیروزی انقلاب تا کنون در صحنه های مختلف به انقلاب و نظام وفادار بوده و حضوری فعالانه داشته اند و سند این افتخار تقدیم ۸۳۶ شهید است.

وی افزود: مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمنان نظام ایستادند و بزرگترین افتخار این منطقه و گواه بر پایداری و ایثار این مردم این است که رهبر معظم انقلاب این شهر را دومین شهرمقاوم کشور نام نهادند.

سردار احمدی پور گفت: امروز دشمنان قسم خورده می خواهند اعتقادات مذهبی را از ما بگیرند از این رو همه وظیفه داریم حافظ راه شهدا باشیم و برگزاری چنین یادواره هایی راه، مرام، مسلک و روش شهدا را برای ما و به خصوص نسل جوان زنده می کند.

این مملکت به پشتیبانی شهدا همواره بر قله های افتخار قرار دارد

حجت الاسلام «سید عباس موسوی» امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز در سخنانی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا باعث جریان انرژی معنوی در جامعه می شود، گفت: شهدا جلوه ای از نور خدا هستند و این مملکت به پشتیبانی شهدا همواره بر قله های افتخار قرار دارد.

حجت الاسلام موسوی گفت: امروز دفاع از دین و آرمان‌های شهدا تضمین کننده حفظ راه و نام و یاد شهدا و ای کشور است و ما باید با تاسی از شهدا برای دفاع از این آب و خاک تا پای جان تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها