امام جمعه کرمانشاه:

باید جامعه و جوانان را با اهداف و آرمان های امام(ره) آشنا کنیم

حجت الاسلام «غفوری» گفت: حضرت امام خمینی (ره) که این روزها به سالروز رحلت ملکوتی ایشان نزدیک می‌شویم با تأسیس حاکمیت اسلام و قرآن در قالب انقلاب اسلامی عزت و افتخار را برای امت سربلند ایران اسلامی به ارمغان آورد و باید جامعه و الخصوص جوانانمان را با اهداف و آرمان های امام(ره) آشنا کنیم.
کد خبر: ۶۷۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ - 31May 2024

باید جامعه و جوانان را با اهداف و آرمان های امام(ره) آشنا کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) که این روزها به سالروز رحلت ملکوتی ایشان نزدیک می‌شویم با تأسیس حاکمیت اسلام و قرآن در قالب انقلاب اسلامی عزت و افتخار را برای امت سربلند ایران اسلامی به ارمغان آورد و باید جامعه و الخصوص جوانانمان را با اهداف و آرمان های امام(ره) آشنا کنیم.

وی ادامه داد: در رژیم پهلوی با وجود صادرات ۶ میلیون بشکه‌ای نفت در روز و جمعیت ۳۶ میلیونی کشور به مراتب مشکلات بزرگ و غیرقابل توصیفی داشت و در دنیا ایران در عرصه علمی حرفی برای گفتن نداشت اما امروز وضعیت رفاه مردم و رتبه علمی کشور یک ارتقا قابل قبول یافته است.

 امام جمعه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: ۱۶ خرداد نیز سالروز محیط زیست است، و استان کرمانشاه از استان‌های خاص زیست محیطی با منابع طبیعی فوق العاده است که باید به شکلی ویژه به این ظرفیت‌ها توجه شود.

وی افزود: برخی اخبار از کشت‌های ممنوعه در استان به ما می‌رسد که این مساله زیبنده نیست و کشت امثال تریاک باعث نابودی نسل می‌شود و از همین جا به همه کشاورزانی که منافع ملی، منطقه‌ای و معنوی را فدای دنیا و مادیات می‌کنند اعلام می‌کنم کشت تریاک و درآمد حال از این کشت قطعاً حرام است.

حجت الاسلام غفوری خاطرنشان کرد: ضمن محکومیت اتفاقات این روزها در رفح و غزه باید همه برای انتشار گسترده نامه مقام معظم رهبری به دانشجویان آمریکایی و اروپایی تلاش کنیم.

وی یادآور شد: تشکیل مجلس دوازدهم را خدمت نمایندگان عزیز و همه مردمی که در انتخاب نمایندگان نقش داشتند تبریک گفته و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم ازدواج جوانان، مسکن و معیشت مردم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار