امام‌ جمعه قزوین:

انسان اهل خدمت و خستگی‌ناپذیر را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم

آیت الله «عابدینی» گفت: ما باید بصیرت داشته باشیم که انسان اهل خدمت و کار و کوشش و اهل بیتی (ع) و خستگی‌ناپذیر را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۶۷۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ - 01June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نماز جمعه این هفته ١١ خرداد که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام تقوا را با همه وجود به ما نشان داد و با خدا معامله کرده بود. بنابراین با دشمنان به ستیز پرداخت و هیچ واهمه‌ای از دشمن نداشت.

امام جمعه قزوین گفت: ایشان بصیرتی داشت که آینده دور را می‌دید، شکستن کاخ‌های ستم شرق و غرب را دید و حمایت از محرومان وجه دیگری از همت او بود و صدور معارف اسلامی و عقاید مکتب عصمت و طهارت مد نظرش بود.

وی ادامه داد: نجات مستضعفان و صدور انقلاب اسلامی به جهان هدف جدی امام راحل ما بود و نامه‌ای که رهبر انقلاب به دانشجویان آمریکایی ارسال فرمودند ادامه همین دیدگاه است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز مبارزات دانشجویی در آمریکا وجود دارد و نامه رهبر انقلاب به این معنا است که ما پای این مبارزه ایستاده‌ایم، نامه‌ای که ٨ سال پیش رهبر انقلاب به جوانان غربی نوشته بودند نیز در همین راستا بود و ایشان با بلند نظری امروز را می‌دیدند.

وی با اشاره به نقطه نظرات امام خمینی (ره) بیان کرد: وحدت کلمه و برادری جزو موضوعات مورد تأکید امام بود و ایشان تلاش کرد در برهه خاصی از تاریخ دل‌ها را به هم نزدیک کند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امام خمینی (ره) مبارزه با اسرائیل را به عنوان یکی از راه‌های جدی پیش روی خود می‌دید و مردم را به آن تشویق می‌کرد، او به ساخت کشور اصرار داشت و نشان دادن حقیقت دین به جهان مد نظرش بود و می‌بینم درباره فلسطین موضوعی که قبلاً دست نیافتنی بود امروز طلیعه فجر خداوند در آن نمایان است.

وی با اشاره به وقایع خونین قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: قیام ١۵ خرداد اتفاق بزرگی است که طی آن بسیاری از افراد دستگیر و یا به شهادت رسیدند و همواره هم اتفاقات از این دست را تجربه می‌کنیم و تنها خدا می‌داند در دل‌های ما چه گذشته اما این رخداد برای ملت به امر بزرگ استقلال و آزادی منتهی شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اشاره کرد و گفت: هر کسی الان به میدان خدمت می‌آید باید با دقت به او و برنامه‌اش نگاه کنیم، ما باید بصیرت داشته باشیم که انسان اهل خدمت و کار و کوشش و اهل بیتی (ع) و خستگی‌ناپذیر را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: امروز در ثبت‌نام‌های ریاست جمهوری می‌بینیم عده‌ای تلاش می‌کنند با ناکارآمد نشان دادن دولت قبل و شایعه پراکنی برای خود دستاوردی ایجاد کنند اما به یاری خداوند این نیرنگ‌ها رسوا خواهد شد. 

آیت‌الله عابدینی با اشاره به وضعیت نوار غزه خاطرنشان کرد: شکست و رسوایی در جنگ در حالی بر اسرائیل سایه افکنده که اینها مانور پیروزی می‌دادند ولی رزمندگان مقاومت در روزهای اخیر از این رژیم کشته و اسیر و مجروح گرفته اند.

امام جمعه قزوین در پایان تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی به لحاظ سیاسی شکست خورده و بین خودشان اختلاف دارند، نفرت روز افزون جهانی بین ملت‌های دنیا علیه آن‌ها وجود دارد، فشار اقتصادی، انزوای بین‌المللی و حمایت جهانی از حکم بازداشت نتانیاهو در صدد اجرا است و اینها بخشی از خواری این رژیم کودک‌کش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار