عالم اهل سنت:

شهید رئیسی نمونه بارز یک رئیس جمهور در تراز انقلاب بود

ماموستا «مرادی» گفت: شهید رئیسی شخصی بسیار فروتن، نجیب و متواضع بود، اخلاق این شهید نمونه بارز یک رئیس جمهور الگو و در تراز انقلاب بود و همچنین خدماتی که به مردم ارائه داد قطعا در ذهن مردم ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱ - 01June 2024

شهید رئیسی نمونه بارز یک رئیس جمهور الگو و در تراز انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا جلال مرادی در گفت‌وگویی اظهار داشت: شهید سیدابراهیم رئیسی نسبت به استان کردستان نگاه ویژه، دلسوزانه و خاصی داشت و این دلسوزی را در ایام ناآرامی‌ها و حضور در بین مردم سنندج به اثبات رساند. آیت‌الله رئیسی چندین بار به استان سفر کرد در مواقع حساس و مواقعی که نیاز بود با حضور در کردستان، دلسوزانه مشکلات و دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کرد.

وی در خصوص خصوصیات شهید رئیسی افزود: شهید رئیسی یک رئیس جمهور و یک نماینده دلسوز مردم در قوه مجریه بود و در زمان تشییع پیکر وی دیدیم که چه جمیعیتی حضور داشتند بعضا در بین مردم کسانی بودند که میگفتند ما اصلا به او رای ندادیم اما از شهادتش بسیار اندوهگین و عزادار بودند چرا که شهید رئیسی در زمان حیاتشان هم در قوه مجریه و هم قوه قضائیه پشتیبانی خود خدمت به مردم ثابت کرده بود. شهید رئیسی با توجه به جایگاهی که داشت، با مردم رابطه‌ای عاطفی داشت و کاملا مردمی بود و خود را از مردم می‌دانست.

ماموستا «مرادی»: شهید رئیسی شخصی بسیار فروتن، نجیب و متواضع بود، اخلاق این شهید نمونه بارز یک رئیس جمهور الگو و در تراز انقلاب بود و همچنین خدماتی که به مردم ارائه داد قطعا در ذهن مردم ماندگار خواهد بود. انشاءالله تمامی مدیران ادارات بتوانند که راه شهید جمهور را در بر بگیرند و همگی بتوانند با مردم باشند و برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بکوشند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار