رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد؛

عزم بنیاد مستضعفان برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

«دهقان» گفت: با عزم و اراده‌ای که وجود دارد و حمایت و عنایت خاصی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به این نوع فعالیت‌ها دارد کمک کنیم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را به سرانجام برسانیم.
کد خبر: ۶۷۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 01June 2024

حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موسسه دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران با بیان اینکه شهدا ما را در هیچ صحنه‌ای تنها نمی‌گذارند، اظهار داشت: اگر ما وفادارانه به تعهدی که شهدا به ما دارند متعهد شویم هیچ مانعی نمی‌تواند ما را متوقف و یا سست کند.

وی افزود: از روح شهدا استمداد می‌طلبیم این کار که با نام و یاد شهدا شروع شده است به سلامت هم به انتها خواهد رسید.

دهقان اضافه کرد: به عنوان یک رزمنده و کسی که با شهدا رفاقت دارم خداوند این توفیق را به من عنایت کند که هر کاری که از عهده‌ام برمی‌آید انجام دهم.

این مسئول با بیان اینکه نباید گذاشت تأخیر در این مسیر به وجود بیاید، ادامه داد: تأخیر آفاتی را با خودش به همراه دارد و کار‌های شدنی را باید سریعتر انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: با عزم و اراده‌ای که وجود دارد و حمایت و عنایت خاصی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به این نوع فعالیت‌ها دارد کمک کنیم این بار را به منزل برسانیم.

دهقان با بیان اینکه آینده خیلی روشن است، تصریح کرد: کار‌های بزرگ نیاز به همت بزرگ دارد و وجود مشکلات و مسائل راه را سد یا مسیر را متوقف نمی‌کند و کار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دارای پیام است، اذعان داشت: هرچه این را به سمت واقعیت ببریم و فضا را ملموس منتقل کنیم ارتباط گیری روحی روانی افراد بیشتر خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: لذا همه سادگی، هیمنه، ابهت، خلوص، صفا و واقعیتی که یک دانشگاه بود باید دیده شود و به تصویر کشیده شود که هم عبرت است و هم تاریخ و فرهنگ و دارای پیام که ان شالله اتفاق بیفتد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که شهدا ما امامزادگان عشق هستند، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که بعد از عاشورا هیچ اتفاقی به اندازه دفاع مقدس نمی‌تواند انطباق و نزدیکی را به واقعه عاشورا داشته باشد و این پیام را از عاشورا بگیریم که آن کسی که عاشورا را از ۱۴۰۰ سال تا امروز آورده دفاع مقدس را هم به خودش خواهد آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها