معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه:

آمریکا، انگیس و فرانسه نتوانستند با موشک‌های ایران در عملیات «وعده صادق» مقابله کنند

سردار «راستی» با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: در این عملیات آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی کشور‌های همسایه رژیم صهیونیستی با اعلام قبلی ما آماده دفاع بودند؛ اما با وجود این نتوانستند در برابر پهپاد‌ها و موشک‌های کروز و بالستیک ما مقابله کنند.
کد خبر: ۶۷۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶ - 01June 2024

آمریکا، انگیس و فرانسه در عملیات وعده صادق نتوانستند با موشک‌های ما مقابله کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «احمد راستی» معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه (جمعه) در یادواره شهدای علمی لارستان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: در شرایطی که کشور به دلیل شهادت آیت الله رئیسی در شرایطی حساس بود، دلیل حفظ استحکام و به وجود نیامدن خلل در روند اجرایی کشور، ولی فقیه است و همه گوش به فرمان ایشان هستند و باید بدانیم یکی از ستون‌های اصلی استحکام جمهوری اسلامی خون شهداست.

سردار راستی ادامه داد: خون مطهر شهداست که کشور را به جایی رسانده که امروز اولین قدرت علمی منطقه است و ببینید به برکت این انقلاب چند دانشگاه و دانشکده داریم و جوانان ما توانسته‌اند کشور را به جایگاه بسیار خوبی در حوزه پیشرفت علمی برسانند.

معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گذشته کارش را با قایق‌های کوچک مردمی شروع کرد و امروز شناور‌های غول پیکری داریم که با ۳۶۰ متر طول و ۵۲ متر عرض، می‌تواند پهپاد‌ها و شناور‌ها را به اقیانوس‌ها ببرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: در این عملیات آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی کشور‌های همسایه رژیم صهیونیستی با اعلام قبلی ما آماده دفاع بودند؛ اما با این وجود نتوانستند در برابر پهپاد‌ها و موشک‌های کروز و بالستیک مقابله کنند.

سردار سرتیپ دوم راستی همچنین با اشاره به پیشرفت‌های کشور بیان کرد: در نمایشگاه‌های بین المللی در اروپا، ایران و آمریکا و آلمان جزو سه کشوری در جهان هستند که می‌توانند توربین‌های هوشمند بسازند که برای آن مشتری وجود دارد و امروز ایران تنها کشوری است که بدون کمک دیگران و با وجود تحریم‌های ظالمانه به این نقطه رسیده است.

وی اضافه کرد: همانطور که در مسائل هسته ای، نانو تکنولوژی و مانند آن به قله رسیدیم و جزو کشور‌های برتر جهان هستیم، در عرصه‌های دیگر نیز می‌توانیم به نقاط خوب و مطلوبی برسیم.

معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه با اشاره به شعار سال عنوان کرد: امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) توصیه به مشارکت مردم در پیشرفت کشور داشتند و در لارستان و همه شهرستان‌های منطقه، این مشارکت به صورت خودجوش وجود داشته و به عنوان نمونه می‌توان به ساخت مجموعه بزرگ ورزشی در لارستان (مجتمع طوبی) اشاره کرد که توسط خیرین ساخته شده و بازی ملی و بین المللی در آن برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مردم این منطقه در کار‌های خیر، همدلی، همگرایی و همزیستی مسالمت آمیز عزیزان اهل سنت و برادران تشیع در کشور مشهور و زبانزد هستند و باید افتخار کنید که در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که اولین حکومت اسلامی در آن توسط «سیدعبدالحسین لاری» تشکیل شده و پس از آن نیز شهدای زیادی از سال ۱۳۴۲ تا دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار