معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:

ظرفیت مجلس برای اصلاح قوانین مخل کسب‌وکار استفاده شود

سرهنگ «علیپور» خواستار استفاده از ظرفیت مجلس شورای اسلامی برای اصلاح قوانین مخل حوزه کسب‌وکار شد.
کد خبر: ۶۷۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴ - 01June 2024
ظرفیت مجلس برای اصلاح قوانین مخل کسب‌وکار استفاده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «قاسم علیپور» معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس امروز در اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای به میزبانی شیراز اظهار داشت: یکی از مشکلات واحد‌های صنعتی، قوانین مخل حوزه کسب‌وکار است که با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توان این قوانین را اصلاح کرد.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس ادامه داد: واحد‌های صنعتی و معدنی می‌توانند از ظرفیت کلینیک صنعت و معدن برای حل مشکلات و مسائل خود بهره بگیرند.
 
این مسئول همچنین از توجه ویژه به برگزاری رویداد‌ها و کمک به صادرات محصولات بومی استان فارس خبر داد.
 
امیر جاهدی جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در امور اقشار نیز در این مراسم گفت: ما در قرارگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) الگویی داریم که هدف آن جلوگیری از موازی‌کاری و در عین حال پیش بردن کار‌ها و امور مربوط به صنایع مختلف است.
 
وی در خصوص علت موفقیت استان فارس در عرصه عارضه‌یابی و پایش واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل بیان داشت: در جلسات ما در فارس کلیه دستگاه‌های اجرایی مربوطه حضور دارند تا بتوانیم گرهگشایی از مشکلات و کار‌ها داشته باشیم.
 
جاهدی با اشاره به واحد‌های صنعتی راکد و نیمه‌تعطیل که به چرخه بازگشته‌اند، عنوان کرد: آمار ما واقعی است و حاضریم برای راستی آزمایی آن از تک تک واحد‌های احیا شده تور بازدید بگذاریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار