استاندار همدان;

اخلاص و تلاش خستگی‌ناپذیر از دولت شهید رئیسی به یادگار خواهد ماند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: اخلاص و تلاش خستگی‌ناپذیر از دولت شهید رئیسی به یادگار خواهد ماند، هیچگاه از مشکلات و خستگی‌ها گلایه نمی‌کردند و این خصوصیت بارز این مرد الهی بود.
کد خبر: ۶۷۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ - 01June 2024

اخلاص و تلاش خستگی‌ناپذیر از دولت شهید رئیسی به یادگار خواهد ماندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در گردهمایی مدیران روابط عمومی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیج استان همدان تحت عنوان برنامه «مدار امید»، اظهار داشت: اخلاص و تلاش خستگی‌ناپذیر از دولت شهید رئیسی به یادگار خواهد ماند، هیچگاه از مشکلات و خستگی‌ها گلایه نمی‌کردند و این خصوصیت بارز این مرد الهی بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی همواره به خدمت فکر می‌کرد، افزود: در جلسه‌ای خطاب به ما استانداران گفت یک سال دیگر دولت خاتمه پیدا می‌کند گاها دولت‌های قبل آماری ارائه می دادند. اصلا به رای فکر نکنید؛ برای ما رضای خدا و خدمت به مردم مهم و شک نکنید که عزت دست خداوند است.

استاندار همدان تصریح کرد: کار برای رئیس جمهور بعدی سخت است و حتما باید مسیر خدمتگزاری را ادامه دهد و هر کس رییس جمهور شد همه باید کمک کنیم تا موفق شود چرا که موفقیت رئیس جمهور موفقیت نظام است.

وی با بیان اینکه با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی همچون خورشید در حال درخشان است، گفت: از اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها خواهشمندم در سطح ملی و استانی، خدمات رسانی‌ها را برجسته به مردم معرفی کنند، مصوبات سفر رئیس جمهور که ۵۵ درصد آن محقق شده را انعکاس دهید تا دوران درخشان رئیس جمهور شهید در تاریخ ماندگار باشد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: در حوزه فضای مجازی دچار مشکل هستیم گاها دوستان خودمان ناخواسته هم نوای دشمنان می‌شوند به ویژه اینکه در ایام انتخابات هستیم، باید دستاوردها را معرفی کنیم اما متاسفانه گاها فقط نقاط ضعف معرفی می‌شود.

 

وی تصریح کرد: ما بایستی هم افزایی و مشوق کارهای خوب یکدیگر باشیم اگر ادعای پیروی از ولی فقیه را داریم باید به همان راه و روشی که ایشان تایید می‌کنند برویم.

استاندار همدان در پایان با اشاره به عملیات وعده صادق، متذکر شد: در حماسه غزه دشمنان اعتراف کردند که حق در برابر ناحق مقاومت کرد و شاهد ذلت صهیونیسم‌ها بودیم و همه به همت فرزندان ایران اسلامی بود که عملیات وعده صادق را انجام دادند و خاری بر چشم معاندین شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار