سخنگوی دولت:

شهید رئیسی کلید حل مسائل را در دست مردم می‌دید

«بهادری جهرمی» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کلید حل مسائل را در دست مردم می‌دید.
کد خبر: ۶۷۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 02June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت روز گذشته (شنبه) در آیین گرامیداشت شهدای خدمت در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: شهید رئیسی با باور و ایمان چرخ‌های کشور را به حرکت درآورد و خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف از جمله تعاملات با دنیا سبب شد تا در این سه سال نه تنها خواب انزوای ایران تعبیر نشد بلکه امروز ایران عملیات وعده صادق را دو هزار کیلومتر دورتر از مرزهایش انجام می‌دهد و کسی نمی‌تواند حرفی بزند.
 
وی با بیان اینکه شهید رئیسی کلید حل مسائل را در دست مردم می‌دید، تصریح کرد: شهید رئیسی برخلاف ادعای دولت قبل کار را به جوان‌ها سپرد و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت سیزدهم آینده ایران را فدای امروز نکرد و حاصل خدمات شهید رئیسی سال‌های بعد بیشتر نمایان خواهد شد.
 
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه شهید آیت‌الله رئیسی هر جایی که حضور داشتند، فقط برای خدمت به مردم و جلب رضایت خدا بود، تصریح کرد: اگر بخواهیم از مسیر خدمت شهید رئیسی صیانت کنیم و این مسیر گم نشود باید کسانی را بیابیم که توان حرکت در این مسیر را دارند و ادامه مسیر خدمت را از آنها مطالبه کنیم تا مسیر ابراهیم ماندگار بماند.
 
وی خاطرنشان کرد: با اینکه خدمات دولت سیزدهم در غبار محتوا‌های رسانه‌ای دیده نشد، اما شهید رئیسی برای تک‌تک مفاسد، برنامه برخورد طراحی کرده بودند و هیچ یک از اعضای دولت چک سفید امضا پیش شهید رئیسی نداشتند و این شهید هیچ خط قرمزی برای رسیدگی به تخلفات و برخورد با مدیران نداشت. 
 
بهادری جهرمی با اشاره به اجرای اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها و رتبه‌بندی معلمان بیان داشت: هیچ دولتی جرات انجام این کار‌ها را نداشت، اما دولت سیزدهم این کار را انجام داد. 
 
این مسئول گفت: دولت آیت الله رئیسی در برخورد با مدیران فاسد و برخورد با دانه درشت‌ها پیشگام بود و هیچ تعارفی در برخورد با این متخلفان نداشت و در زمان این دولت بود که آزمون‌های تخصصی برای استخدام ایجاد شد تا از ورود و جذب افراد از در پشتی جلوگیری شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار