مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی:

۱۸۰ دانش آموز مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی در آزمون ورودی مدارس سمپاد شرکت کردند

الهی‌راد گفت: ۳۳۸ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در مدارس نمونه دولتی و سمپاد تحصیل که در سال‌های گذشته آمار بالایی از این دانش‌آموزان با رتبه‌های خوبی در دانشگاه‌ها قبول و به ادامه تحصیل مشغول هستند.
کد خبر: ۶۷۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱ - 02June 2024

۱۸۰ دانش آموز مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی در آزمون ورودی مدارس سمپاد شرکت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «مجید الهی‌راد» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی امروز (یکشنبه) در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حمایت از دانش‌آموزان مدجوی استان، اظهار داشت: در سال جاری برابر اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته از ادارات دخیل در این امر، تعداد ۱۸۰ دانش آموز مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی در آزمون ورودی مدارس سمپاد شرکت کردند.

وی با تقدیر از همکاری بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: ۳۳۸ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در مدارس نمونه دولتی و سمپاد تحصیل که در سال‌های گذشته آمار بالایی از این دانش‌آموزان با رتبه‌های خوبی در دانشگاه‌ها قبول و به ادامه تحصیل مشغول هستند. کمیته امداد در کنار تسهیل امر دانش آموختگی جامعه تحت پوشش خود، به منظور توانمندسازی نوجوانان و جوانان در جهت ایجاد اشتغال و مهارت‌آموزی نیز گام‌های مؤثر و قابل قبولی برداشته است.

در این جلسه که «ابوالقاسم اکبری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز حضور داشت، عنوان کرد: تمام تلاش همکاران ما در مجموعه آموزش و پرورش ایجاد بستر مناسب و در خور و شأن برای تحصیل همه اقشار جامعه است. در این راستا دستگاه‌های حمایتی مانند کمیته امام امام (ره) و بهزیستی و ... با تعامل در این زمینه منشأ اقدامات تأثیرگذاری شده اند. حمایت از افراد بازمانده از تحصیل و همچنین تقویت درسی دانش‌آموزان از برنامه‌ها و وظایف کاری و انسانی است.

وی با اشاره بر شناسایی دانش آموزان با استعداد‌های درخشان در اقشار کم برخوردار جامعه، گفت: تمامی مجموعه اداری استان و خیرین محترم برای حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی برابر منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و قوانین موضوعی وظیفه دارند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها