دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

غفلت از انتخابات ریاست جمهوری، انحراف از مسیر امام است / هالیوود، سلاح غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی

شاکری گفت: امروز ما در جایگاهی قرار داریم که در چهار قاره جهان صدای مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیسم به عنوان یکی از شعار‌های اساسی مکتب امام خمینی (ره) شنیده می‌شود.
کد خبر: ۶۷۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ - 02June 2024

«مجتبی شاکری» دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به گسترش جغرافیایی مکتب امام خمینی (ره) در خارج از مرز‌های ایران اسلامی و اقتدارآفرینی محور مقاومت در سطح منطقه و جهان، اظهار داشت: همه ما باید ارادت خود را نسبت به اندیشه بزرگ حضرت امام خمینی (ره) در ایام سالگرد رحلت این انسان بزرگ اعلام کنیم. امام خمینی چنان تغییراتی را در عالم تماماً مادی رقم زدند که برای تاریخ زندگی بشریت بی‌سابقه بود.

غفلت از انتخابات ریاست جمهوری، انحراف از مسیر امام است / هالیوود، سلاح غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی

اندیشه‌های مکتب امام خمینی (ره) حرفی نو برای جهان بود

شاکری خاطرنشان کرد: اینکه اندیشه دینی بتواند در جایی که لیبرال دموکراسی مکتب حاکم بر جهان است، تشکیل حکومت دهد، بیانگر این بود که آغازی نو برای جهان رقم خورده است و آن اندیشه و فکر تمدن بزرگ اسلامی را دنبال می‌کند تا به عدالت و ستیزه با فساد و ظلم واقعی بپردازد.

مکتب امام خمینی (ره) در رویارویی با لیبرال دموکراسی غربی پیروز شد

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با بیان اینکه در موقعیت تاریخی که اکنون ملت ایران در آن قرار دارند، بهتر می‌توانند اندیشه‌های بزرگ امام خمینی را در سال ۵۷ تجزیه و تحلیل کنند، گفت: در سال‌های پیش از انقلاب و اوایل انقلاب ما صرفا اندیشه‌های حضرت امام خمینی را در مقام نظر می‌توانستیم درک کنیم، اما در طی سال‌های گذشته شاهد بودیم که چگونه اندیشه حکومت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) توانست در رویارویی تفکر لیبرال دموکراسی بر چالش‌ها غلبه کند و به جایگاه اصلی خود یعنی نظام نوین بین‌الملل برسد.

وی افزود: مقابله نظام سلطه به سرکردگی صهیونیسم و ایالات متحده آمریکا با جمهوری اسلامی ایران ابتدا با تحمیل هشت سال جنگ نابرابر و سر خط کردن گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب شروع شد، اما در ادامه نظام سلطه با کشاندن میدان نبرد در عرصه اقتصاد سعی در خاموش کردن حرارت انقلاب از داخل خاک ایران داشت که توفیقی کسب نکرد، دشمنان انقلاب اسلامی در نهایت با تشکیل داعش به دنبال این بودند که ایران و محور مقاومت را به زوال بکشانند، اما در هیچ یک از اهداف و برنامه‌ریزی‌های خود موفق نبودند و دچار شکست‌های پی در پی شدند.

مرگ بر صهیونیسم اصلی‌ترین شعار مکتب امام خمینی (ره) در سراسر جهان

شاکری بیان داشت: امروز ما در جایگاهی قرار داریم که در چهار قاره جهان صدای مرگ بر رژیم کودک کش صهیونیسم به عنوان یکی از شعار‌های اساسی مکتب امام خمینی شنیده می‌شود، نه تنها صهیونیست‌ها، بلکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به عنوان حامیان اصلی این رژیم کودک‌کش امروز مورد نفرت مردم جهان قرار دارند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بیان داشت: اگر بخواهیم تحلیلی از وضعیت فعلی اندیشه و مکتب امام خمینی (ره) داشته باشیم باید به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان و جوانان آمریکایی رجوع کنیم. نظام سلطه تمام تلاش و انرژی خود را بکار گرفت تا اسلام‌هراسی و شیعه هراسی را رقم بزند، اما هم اکنون شعار خواندن قرآن و رجوع به قرآن یکی از محور‌های اساسی مطالبات دانشجویان آمریکایی و اروپایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بر آن تأکید دارند.

هالیوود سلاح غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی

وی در خصوص اینکه باید چه اقداماتی صورت پذیرد تا مسیر و مکتب امام خمینی (ره) از انحراف و نفوذ دشمنان مصون بماند، گفت: زوال ممکن است برای همه تمدن‌ها و مکاتب رقم بخورد و این رویداد در تاریخ بشر طبیعی است، خداوند تبارک و تعالی در آیات مختلف قران کریم این مهم را متذکر می‌شود، امروز شیاطین مختلفی مانند هالیوود، هنر و رسانه گمراه کننده غرب و سازوکار‌های فرهنگی منحط این تمدن می‌تواند مسیر ما را از خط اصیل امام خمینی (ره) دچار انحراف کند.

این فعال سیاسی کشور تصریح کرد: طبیعی است که جنگ شناختی و جنگ ترکیبی غرب خیمه بیشتری بر جبهه انقلاب اسلامی وارد خواهد آورد، ما نیز موظفیم متناسب با میدان تهدیدات و خطرات دشمن رابطه خود را با منبع فیض الهی تقویت کنیم، این تقویت رابطه انس بیشتر با قرآن، اهل بیت (ع)، مفاهیم بنیادین عدالت‌خواهانه انقلاب اسلامی و آزادی‌خواهی تعریف می‌شود.

با غفلت قطعاً از انحراف و نفوذ مصون نخواهیم ماند

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: غفلتی تحت هیچ شرایطی برای ما جایز نیست، زیرا در صورت غفلت قطعاً از انحراف و نفوذ مصون نخواهیم ماند. یکی از غفلت‌هایی که می‌تواند کشور ما را در شرایط کنونی دچار مشکل کند، انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است، ما باید رئیس جمهوری را بر مسند مدیریت اجرایی کشور انتخاب کنیم که پایبند به اصول انقلاب باشد و دغدغه اصلیش مرتفع ساختن مشکلات معیشتی مردم باشد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار