سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مسیر امام خمینی در دفاع از فلسطین توسط دانشجویان آمریکایی ادامه می‌یابد

سجادی گفت: امروز موضوع فلسطین و مظلومیت مردم این سرزمین جهان شمول شده است، حضور دانشجویان و جوانان غربی در خیابان‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه مصداق این ادعا است.
کد خبر: ۶۷۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴ - 03June 2024

مسیر امام خمینی در دفاع از فلسطین توسط دانشجویان آمریکایی ادامه می‌یابدسید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به گسترش اندیشه‌ها و مکتب امام خمینی (ره) در کشور‌های غربی به ویژه در بین جوانان آمریکایی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) درموضوع دفاع از فلسطین از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کرد، یعنی در زندگی سیاسی خود همواره دفاع از مردم مظلوم فلسطین را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند.

سجادی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایشان روز قدس را پیش بینی کردند و در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دفاع از آرمان فلسطین را نهادینه و تبدیل به یک اصل کردند. از این جهت پیروزی انقلاب اسلامی نوعی پیروزی برای مردم فلسطین محسوب می‌شد.

وی با بیان اینکه خدمت حضرت امام خمینی (ره) به مردم فلسطین بینظیر است، گفت: امام خمینی (ره) موضوع فلسطین را از یک موضوع نژادی و عربی به یک موضوع اسلامی و با ارزش برای همه مردم مسلمان جهان مبدل کردند، روند حمایت از فلسطین توسط جمهوری اسلامی ایران بعد از رحلت امام خمینی (ره)، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه پیدا کرد.

این فعال سیاسی گفت: امروز موضوع فلسطین و مظلومیت مردم این سرزمین جهان شمول شده است، حضور دانشجویان و جوانان غربی در خیابان‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم مظلوم غزه مصدق این ادعا است، همچنین اثرگذاری پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی که ابعاد وسیعی به نظر تحلیلگران غربی داشته است به نوعی بیانگر نفوذ اندیشه‌های انقلاب اسلامی در بین جوانان غربی است.

وی افزود: مسیری که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین شروع کردند تا به الان ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار