معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه:

بیمارستان سیار ۶۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) سپاه در حرم امام خمینی (ره) مستقر شد

سردار «اخوان» با اشاره به اقدامات بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه برای خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی (ره) گفت: ست کامل بیمارستان سیار حضرت فاطمه (س) در حرم امام (ره) مستقر شده است.
کد خبر: ۶۷۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸ - 02June 2024

بیمارستان سیار ۶۴ تخت خوابی حضرت فاطمه (س) سپاه در حرم امام خمینی(ره) مستقر شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد اخوان» معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات این معاونت برای خدمت رسانی به زائران حرم امام خمینی (ره) اظهار داشت: یک ست کامل بیمارستان سیار حضرت فاطمه (س) در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی مستقر شده که دارای پزشکان متخصص، اتاق عمل، رادیولوژی، بخش زنان و مردان، داروخانه و سایر امکانات تخصصی بهداری است. 

وی با بیان اینکه در کنار این بیمارستان سیار استقرار یک سامانه ان بی سی هم در نظر گرفته شده، افزود: نکته مهم و قابل توجه در این است که سرعت عملیاتی شدن و استقرار سامانه‌های سیار در منطقه غرب آسیا رکورد را شکسته زیرا در کمتر از یک ساعت آماده ارائه خدمات شده است.

سردار اخوان با اشاره به اینکه در مجموعه نیروی زمینی سپاه یک هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی سیار دارد، ادامه داد: این‌ها بر اساس نیاز کشور و حتی خارج از کشور اعزام و خدمت رسانی می‌کنند.

معاون بهداری رزمی با تاکید بر اینکه بیمارستان‌های سیار نیروی زمینی سپاه دارای استاندارد‌های روز جهانی است؛ عنوان کرد: همواره آموزش‌های تخصصی که مهارت کارکنان را افزایش دهد، در نظر گرفته و انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار