پس از ماه‌ها تمرکز و اشراف اطلاعاتی

سازمان اطلاعات سپاه دو شبکه ماهواره‌ای غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد

سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پس از ماه ها تمرکز و اشراف اطلاعاتی دو شبکه ماهواره‌ای فعال غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد.
کد خبر: ۶۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲ - 21January 2016

سازمان اطلاعات سپاه دو شبکه ماهواره‌ای غیراخلاقی را شناسایی و تعطیل کرد

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، بنا بر اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دستگیری یکی از عوامل اصلی مرتبط با سرویسهای اطلاعاتی 3 کشور اروپایی، دو شبکه ماهوارهای اصلی فعال در حوزههای غیراخلاقی و همچنین دهها صفحه مرتبط با آنها در شبکههای اجتماعی تعطیل شد.

دستگاههای امنیتی پس از ماهها تمرکز و ایجاد اشراف اطلاعاتی روی عوامل اصلی شبکه تلویزیونی تریپل ای(AAA) در 3 کشور اروپایی، با طراحی و اجرای یک عملیات اطلاعاتی پیچیده، مدیر ارشد آن را در داخل ایران دستگیر کردند.

وی که اخیرا و با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی بی سی فارسی بوده و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی وی داشته، اقدامات گستردهای در حوزه مسائل غیراخلاقی و با هدف تخریب پایههای دینی و اخلاقی جوانان کشورمان را طراحی و اجرا می کرده است.

از جمله این اقدامات میتوان به ایجاد شبکه گسترده انتقال جوانان ایرانی به خارج از کشور و درگیر کردن آنها در مسائل غیراخلاقی و کسب درآمد از این طریق به ارزش بیش از 850 هزار دلار، اداره و راهاندازی 3 کمپانی فساد بزرگ در یکی از کشورهای منطقه با گردش مالی بیش از 500 هزار دلار، ایجاد شبکه جذب آگهی و استخدام مرتبطین در داخل کشور و همچنین اداره بیش از 40 صفحه و پروفایل ویژه در شبکههای اجتماعی مختلف با هدف شبکهسازی در زمینه فساد اشاره کرد.

تحقیقات انجام شده نشاندهنده این است که همه این اقدامات با اشراف مستمر سرویسهای اطلاعاتی غربی و همکاری برخی دولتهای بزرگ اروپایی با هدف تخریب بنیانهای ایدئولوژیک ایران اسلامی انجام میشده، غافل از اینکه تمامی این تحرکات تحت اشراف اطلاعاتی کامل چشمان تیزبین پاسداران گمنام امام زمان(ع) قرار دارد.

توجه به این نکته لازم است که هرگونه همکاری به هر نحو با شبکههای ماهوارهای خارجنشین از جمله تولید محصول، جذب و سفارش آگهی یا ارتباطات کاری ممنوع است و مورد پیگیری و برخورد جدی قرار خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار