رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش؛

حضرت امام پرچمدار استقلال و آزادی است

حجت الاسلام «جبرائیلی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در جمع خانواده‌های این یگان پدافندی با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) نهضتی را پایه گذاری کرد که امروز در سایه تلاش‌های مجدانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نهضتی فراگیر و جهان شمول تبدیل گشته است.
کد خبر: ۶۷۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹ - 03June 2024

حضرت امام پرچمدار استقلال و آزادی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام «جبرائیلی» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در جمع خانواده‌های این یگان پدافندی با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) نهضتی را پایه گذاری کرد که امروز در سایه تلاش‌های مجدانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نهضتی فراگیر و جهان شمول تبدیل گشته است.

وی با بیان اینکه حضرت امام پرچمدار استقلال و آزادی است گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های دین مبین اسلام زمینه پیروزی جبهه حق در مقابل جبهه کفر را فراهم کرد.

جبرائیلی تاکید کرد: رمز ماندگاری معمار عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایمان و عزم راسخ وی بود که توانست با وحدت کلمه انقلابی را رقم بزند که امروز در سراسر عالم گسترش یافته است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب در ادامه بااشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب اصلح‌ترین فرد به عنوان رئیس جمهور کشور قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده و با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری شاهد ایرانی قوی در تمامی ابعاد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار