نماینده ولی فقیه در سپاه:

عملیات وعده صادق با حمایت و همراهی آیت‌الله رئیسی صورت گرفت

«حاجی‌صادقی» گفت: عملیات وعده صادق حقیقتا انقلاب سوم بود و این حرکت بزرگ با حمایت و درایت و همراهی آقای رئیسی به عنوان رئیس شورای امنیت ملی صورت گرفت.
کد خبر: ۶۷۱۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹ - 03June 2024

عملیات وعده صادق با حمایت و همراهی آیت‌الله رئیسی صورت گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «عبداله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (دوشنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سالگرد ارتحال امام راحل(ره) در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان اظهار داشت: من شهادت می دهم به اینکه مبنای شهید رئیسی در هر کاری، خداوند متعال بود و ورودش به هرکاری، خداوند متعال و اخلاص برای او بود.

وی افزود: محوری ترین کار آیت‌الله رئیسی، مکتب سربازی در نظام حکمرانی بود که نشان داد مدیران در نظام ولایی سرباز هستند. کما اینکه تا پیامبر اسلام بود، با وجود اینکه همه می‌دانستند امام علی(ع) جانشین اوست اما نقش ایشان سربازی بود نه اجتهاد و آقای رئیسی نیز این تفکر را در نظام ولایی احیا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: حوزه های علمیه امروز باید این مکتب را حفظ و تقویت کند و این باعث می شود که انقلاب علیرغم همه حوادث از ریل خارج نشود.

وی بیان داشت: شهید رئیسی با بصیرت خود بر این باور بود که در تبعیت از ولایت حرکت کند و مردم نیز باید در انتخاب رئیس جمهور بعدی به این مسئله توجه کنند که فرد منتخب به ولایت نگاه سربازی داشته باشد نه سرباری.

حجت اسلام حاجی صادقی تاکید کرد: تجربه 45 سال گذشته به ما می‌گوید که هرکجا نسبت به ولایت تعهد و تبعیت داشتیم موفق بودیم و هرکجا تزلزل داشتیم با مشکل و چالش مواجه شدیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هیچ زمانی به لحاظ سیاست خارجی مانند امروز در اوج اقتدار، تاثیرگزاری و توانمندی نبوده است، تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، بازدارنده و نابودکننده نقشه‌های بسیار خطرناک دشمنان در آینده بود که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بیشترین عصبانیتشان به خاطر از بین رفتن این برنامه‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه اقبال ملت ها به انقلاب اسلامی بسیار پیشرفت داشته است اظهار داشت: جبهه مقاومت با اراده راهش را ادامه می‌دهد و امروز مسئله فلسطین نه تنها اولین مسئله جهان اسلام، بلکه اولین مسئله جهان بشریت است.

حجت الاسالم حاجی صادقی افزود: عملیات وعده صادق نشان داد ما نه تنها قدرت داریم بلکه اراده بکارگیری قدرت را هم داریم و در این شرایط ما احتمال حمله نظامی دشمن را در حد صفر می بینیم به دلیل اینکه ما قوی شده ایم.

وی افزود: عملیات وعده صادق حقیقتا انقلاب سوم بود و این حرکت بزرگ با حمایت و درایت و همراهی آقای رئیسی به عنوان رئیس شورای امنیت ملی صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار