سخنران مراسم ارتحال امام(ره) در لامرد:

امام خمینی (ره) با رفتار و منش خود در قلوب مستضعفین جهان جای گرفت

حجت الاسلام «اسدی» با اشاره به اقدامات امام خمینی (ره) در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، گفت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی است که با رفتار و منش خود در قلوب مستضعفین جهان جای گرفت.
کد خبر: ۶۷۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ - 04June 2024
امام خمینی(ره) با رفتار و منش خود در قلوب مستضعفین جهان جای گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی رهبر کبیر و معمار بزرگ انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور و با صلابت مردم، مسوولین و اقشار مختلف آحاد جامعه در پیش از ظهر دوشنبه و مصادف با سالروز رحلت امام خمینی (ره) در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد برگزار شد.
 
در این آیین معنوی، حجت الاسلام «سید محمدجواد اسدی» امام جمعه موقت لامرد به ابعاد شخصیتی امام بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: بنیان‌گذار انقلاب اسلامی یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی است که با رفتار و منش خود قلوب مستضعفین جهان را تسخیر کرد.
 
وی گفت: دشمن تا بن دندان مسلح در این سال‌ها خیلی تلاش کرد تا ایران اسلامی را از بین ببرد، اما کور خوانده اند.
 
حجت الاسلام اسدی امام جمعه موقت لامرد با بیان این مطلب که حضرت امام خمینی (ره) یک شخصیت برجسته جهانی و بین‌المللی بود اظهار کرد: امام خمینی (ره) در طول زندگی پربرکت خود هرچه گفتند از قرآن و اسلام ناب محمدی بود و سیره اهلبیت راه و منش ایشان بود.
 
حجت‌الاسلام اسدی در ادامه این آیین باشکوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه رئیس جمهور شهید خاطرنشان کرد: از همه آحاد مردم جهت شرکت هر چه باشکوه‌تر در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه دعوت می‌شود.
 
از دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام در لامرد، سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام خمینی (ره) به صورت برخط و آنلاین بود که در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد پخش شد و همه حضار در این مراسم از سخنان ایشان مستفیذ شدند.
 
در این مراسم، حجت الاسلام موسوی دقایقی به قرائت قرآن، و حجت الاسلام سید محمدحسین هاشمی از روحانیون این خطه پیش از سخنان مقام معظم رهبری به مدیحه سرایی و نوحه سرایی در وصف امام خمینی (ره) پرداختند.
 
همچنین، در حاشیه این آیین معنوی نمایشگاه عکس «نگاه گذرا به ابعاد زندگی امام خمینی ره» از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد و مجموعه سالکو برگزار شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار