دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین در گفت‌وگو با دفاع‌پرس: 

امروز همه ارزش‌های آمریکایی‌ها فرو ریخته است/ ایران اسلامی و محور مقاومت هر روز قدرتمندتر می‌شوند

«ابطحی» گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، اعلان پایان و افول ارزش‌های آمریکایی است.
کد خبر: ۶۷۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۶ - 05June 2024

امروز همه ارزش های آمریکایی‌ها فرو ریخته است/ ایران اسلامی و محور مقاومت هر روز قدرتمندتر می شوند«سیدمجتبی ابطحی» دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، درباره نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان حامی فلسطین، اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خطاب به دانشجویان با وجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی بشریت صادر شده که بدون عقبه نیست.

ابطحی ادامه داد: در جهان یک اتفاق مهمی طی این چند دهه افتاده که ابتدا با فروریزی اردوگاه‌های کمونیسم، ایدئولوژی مارکسیسم به تاریخ پیوسته و یک خلاء ایدئولوژیک بخشی از جهان را فرا گرفته است. تقابلی که در جهان بین دو قطب جهانی بود، تقابل بین ایدئولوژیک مارکسیستی مبتنی بر ارزش‌های آمریکایی بود که بر اساس آن تقابلی امنیتی، نظامی و سیاسی شکل گرفت.

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین افزود: با فروریزی مارکسیسم، آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که این خلاء را پُر کنند و همه جهان را بر اساس ارزش‌های خودشان مدیریت کنند و برای تقلید کورکورانه از ارزش آمریکایی، جوانان روسیه و کشورهای جدا شده از شوروی سابق در صف مک دونالد و شلوار جین ایستاده بودند و آمریکایی‌ها شعار دهکده واحد و نظم نوین جهانی را سر دادند اما امروز شاهدیم همه ارزش‌های آمریکایی‌ها فرو ریخته است.

وی تصریح کرد: اگر روزی امام خمینی (ره) بشارت نابودی و پایان مارکسیسم را داد، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از چند سال پیش موضوع افول آمریکا را بیان کردند.

ابطحی اضافه کرد: امروز نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خطاب به دانشجویان با وجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، اعلان پایان و افول ارزش های آمریکایی است.

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین با بیان اینکه خلاء ایدئولوژیک جهان را فرا گرفته است، یادآور شد: برای پُر کردن این خلاء ایدئولوژیک بالاترین و تنها ظرفیت جهان، گفتمان عدالتخواه اسلام و انقلاب اسلامی است؛ بر این اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دعوت به قرآن می کنند و به جوانان می فرمایند که در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید.

وی افزود: دانشگاه های کلمبیا مرکز پرورش انسان هایی در تراز مدیریت صهیونیسم و حکمرانی آنها بود و سالانه بیش از ۹۰ هزار دلار شهریه برای یک دانشجو صرف می شد تا یک حکمران صهیونیست شود؛ اما به لطف الهی امروز یک خیزش عدالتخواه و حق‌طلبی بر خلاف همه تصورات جهان شکل گرفته است و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) خطاب به این خیزش‌ها فرمودند که  شما جزئی از جبهه مقاومت هستید و این بسیار مهم است.

ابطحی خاطرنشان کرد: یک مقاومت بشری اکثریتی علیه اقلیتی که جهان را ده ها سال در چنبره قدرت کثیف خود قرار داده و استثمار کرده، شکل گرفته است. ما شرایط عظیمی را در تاریخ بشریت مشاهده می کنیم که قطعاً با قدرتمندی هر روز ایران اسلامی و محور مقاومت توام خواهد بود.

انتهای پیام/ 271

برچسب ها: فلسطین
نظر شما
پربیننده ها