مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون:

اندیشه‌های استکبار ستیزی امام خمینی (ره) ریشه در مبانی دینی و اعتقادی دارد

حجت الاسلام والمسلمین «محمدی» با اشاره به ایدئولوژی اسلامی امام خمینی(ره)، گفت: مبانی دینی و قرآنی به ما مسلمانان اشاره دارد که با استکبار نمی‌شود سازش کرد و اندیشه امام خمینی (ره) در موضوع استکبار ستیزی، ریشه در مبانی دینی و اعتقادی دارد.
کد خبر: ۶۷۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵ - 05June 2024
اندیشه‌های استکبار ستیزی امام خمینی (ره) ریشه در مبانی دینی و اعتقادی داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «رسول محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان کازرون در گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهدای خدمت در جمع نمازگزاران مسجد الزهراء (س) روستای سیف آباد کازرون اظهار داشت: امام خمینی (ره) ماهیت اسرائیل و آمریکا را به جهانیان معرفی کرد.
 
وی ادامه داد: شعار نه سازش نه تسلیم مردم در برابر وعده‌های دشمنان شعار انقلابی است چراکه دشمنان و در راس استکبار هیچ وقت اهل سازش نخواهند بود و قرآن در این مورد به خوبی اشاره دارد با دشمنان و استکبار نمی‌شود سازش کرد مگر این که شما را همانند خود کنند.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقامت بسیج سپاه کازرون به جنایات اسرائیل در فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: امروز تمام دنیا علیه اسرائیل بلند شده اند وروز به روز ذات و جوهره اسرائیل خبیث به جهانیان بیشر نشان داده می‌شود و باید در برابر ظلم و ستم ایستاد تا با وعده و نصرت الهی پیروزی محقق شود.
 
وی افزود: مبانی دینی و قرآنی به ما مسلمانان اشاره دارد که با استکبار نمی‌شود سازش کرد و اندیشه امام خمینی (ره) در استکبار ستیزی ریشه در مبانی دینی و اعتقادی دارد.
 
حجت الاسلام والمسلین محمدی به بزرگی و عظمت انقلاب اسلامی ایران در جهان اشاره داشت و خاطر نشان کرد: همه بزرگی و آقایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان ریشه در تفکر و اندیشه‌های امام خمینی (ره) دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها