شهادت ۶۶ فلسطینی در جریان حملات ۲۴ ساعت اخیر رژیم صهیونیستی

شبکه الجزیره صبح امروز از شهادت ۶۶ شهروند فلسطینی دیگر در مرکز نوار غزه خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ - 05June 2024

شهادت ۶۶ فلسطینی در جریان حملات ۲۴ ساعت اخیر رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه الجزیره اعلام کرد که در جریان حملات ۲۴ ساعت اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۶۶ شهروند فلسطینی شهید شدند.

در این حملات ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شده اند و شماری از شهدا و زخمی‌ها کودکان و زنان هستند.

وزارت بهداشت فلسطین دیروز (سه‌شنبه) در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به ۳۶ هزار و ۵۹۵ نفر در نوار غزه خبر داده بود. وزارت آموزش فلسطین نیز دیروز اعلام کرد که بیش از ۱۵ هزار نفر از شهدا کودک هستند.

پس از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در مناطق مختلف نوار غزه و همچنین حمله به گذرگاه رفح از دست داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار