استاد حوزه:

شهید رئیسی مرد میدان بود

حجت‌الاسلام «دانشمند» گفت: شهید رئیسی مرد میدان بود و شبانه روز فعالیت می‌کرد و در مقابل کسانی که می‌خواستند او را به حاشیه ببرند، صبور بود.
کد خبر: ۶۷۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ - 05June 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «مهدی دانشمند» استاد حوزه و دانشگاه شامگاه سه‌شنبه در مراسم عزاداری شهادت جواد الائمه و گرامیداشت شهدای خدمت در مسجد الغدیر قزوین خطاب به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار داشت: مردم آگاه هستند و ادامه راه شهید رئیسی را مطالبه خواهند کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با وجود آن‌که رئیس دولت بود اما سرکشی از نقاط مرزی را جزو برنامه‌های ثابت خود قرار داده بود و همنشینی با طبقه محروم و مستضعف را فراموش نمی‌کرد.

حجت‌الاسلام دانشمند ادامه داد: ایشان بدون توجه به جایگاه خود به خانه پیرزن روستایی می‌رفت و شخصا از کارگران دلجویی می‌کرد.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: رییس جمهور شهید تلاش بسیاری برای انجام کارهای ماندگار داشت و با وجود تحویل گرفتن کشور در شرایط نامساعد، خدمات فراوانی را به ثمر رساند.

وی گفت: شهید رئیسی مرد میدان بود و شبانه روز فعالیت می‌کرد و در مقابل کسانی که می‌خواستند او را به حاشیه ببرند، صبور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار