سردار «سنایی‌راد» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رژیم صهیونیستی ناگزیر از پذیرش شرایط حماس است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی‌سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: حماس توافقی را که با عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و آتش‌بس دائمی همراه نباشد، نمی‌پذیرد.
کد خبر: ۶۷۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۹ - 08June 2024

گسترش جنبش‌های دانشجویی در کشور‌های غربی در حمایت از فلسطین/ صهیونیست‌ها در بن بست و سردرگمی قرار دارندسردار «رسول سنایی‌راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درخصوص آخرین تحولات فلسطین اظهار داشت: صهیونیست‌ها در بن‌بست و سردرگمی قرار دارند و هیچ‌گونه دستاوردی در نبرد غزه نداشته‌اند.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه آمریکایی‌ها مذاکره، آتش‌بس و مبادله اسرا را چاره حل مشکلات صهیونیست‌ها می‌دانند، افزود: نتانیاهو از ابتدا به دنبال تحمیل سیاست مشت آهنین در برابر فلسطینی‌ها بود تا در میدان مذاکره برگ برنده‌ای داشته باشد؛ اما تحولات غزه نشان داده که اشغالگران به هیچ‌یک از اهداف خود دست نیافته‌اند و میان آن‌ها و شرکای خارجی‌شان اختلافات شدیدی وجود دارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تأکید بر اینکه کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی مخالف ادامه نسل‌کشی در غزه هستند، گفت: ادامه جنگ غزه منجر به اعتراضات گسترده در سرزمین‌های اشغالی شده است و از سوی دیگر شاهد گسترش جنبش‌های دانشجویی در کشور‌های غربی در حمایت از فلسطین نیز هستیم.

وی درباره گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال درگیری شدید و گسترش جنگ بین حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال ماجراجویی و دست زدن به اقداماتی است که بتواند شرایط داخلی خود را بهبود ببخشد؛ لذا اگر دست به حماقتی علیه حزب‌الله لبنان بزند، قطعاً روند فروپاشی خود را تسریع بخشیده است.

سردار سنایی‌راد یادآور شد: با توجه به شرایط صهیونیست‌ها در گذشته، بعید است که حمله آن‌ها منجر به خروج از باتلاق غزه شود و دستاوردی برای اشغالگران داشته باشد. حماقت آن‌ها قطعاً موجب تشدید نبرد در جبهه شمالی و افزایش تلفات بیشترِ صهیونیست‌ها خواهد شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا درباره پذیرش آتش‌بس از سوی صهیونیست‌ها نیز گفت: حماس توافقی را که با عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و آتش‌بس دائمی همراه نباشد، نمی‌پذیرد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها هیچ‌گونه دست برتری برای تحمیل شرایط خود به حماس را ندارند، خاطرنشان کرد: سرانجام این صهیونیست‌ها هستند که مجبور خواهند شد شرایط حماس را بپذیرند؛ چرا که هرگونه اقدامی منجر به افزایش بیشتر تلفات برای صهیونیست‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها