جانشین فرمانده انتظامی کشور:

امنیت اجتماعی سواحل و تفرجگاه‌ها مطالبه مردمی است

سردار رضایی در بازدید از سواحل مازندران گفت: وجود آرامش و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها از مطالبات به‌حق مردم و مسافران این استان است.
کد خبر: ۶۷۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱ - 05June 2024

امنیت اجتماعی سواحل و تفرجگاه‌ها مطالبه مردمی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از سواحل استان مازندران اظهار داشت: یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی وضعیت بسیار خوب سواحل نسبت به قبل از انقلاب است.

سردار رضایی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید از استان مازندران به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم شده و  این شهدا خود شاهد و ناظر بر وجود ارزش‌های اسلامی بر این استان هستند و یکی از مطالبات اصلی مردم این استان از مسئولان ساماندهی سواحل است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برخورداری از نعمت سواحل و طبیعت استان مازندران که باعث گسیل جمعیت زیادی از مردم سراسر کشور به این استان شده است، خدمت به این مردم را از افتخارات پلیس استان برشمرد و گفت: وجود آرامش و امنیت در سواحل و تفرجگاه‌ها از مطالبات به حق مردم و مسافران این استان است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه در سال‌های گذشته تجریبات خوبی نصیب این استان شده است، تصریح کرد: با استفاده از این تجربیات، اقدامات خوبی در مرز‌های کشور و از جمله در استان مازندران صورت گرفته است.

سردار رضایی با اشاره به نقش همه دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های شهدا و مردم در ساماندهی سواحل، برخورد با ناهنجاری‌ها را به عنوان یک جرم مشهود از وظایف قانونی پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: پلیس در این راستا ضمن اقدامات ایجابی با عده معدودی که بخواهند از قانون تمکین نکنند، برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه گزارشی از عدم تمکین مردم به قانون و هنجار‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر نداشته‌ایم، اظهار داشت: اجرای طرح‌های انتظامی رضایتمندی مردم و خانواده‌ها را در پی داشته است و این از ثمره‌های تلاش همکاران انتظامی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر رعایت قانون و مقررات از سوی مسافران این استان، گفت: آن‌چه که موجب رنجش مردم و خانواده‌ها می‌شود، عدم تمکین به قانون از سوی عده معدودی از افراد است.

وی آرامش و امنیت را یکی از اولویت‌های اصلی مردم در کنار همه ماموریت‌های پلیس برشمرد و با اشاره به بازدارندگی جرائم رانندگی آن را در کاهش تخلفات رانندگی مؤثر دانست و کاهش جرائم و تخلفات را موجب کاهش هزینه‌های جرم و همچنین کاهش آزاردهندگی برای مردم برشمرد.

سردار رضایی در پایان تصویب و تدوین قوانین و مقرراتی را که موجب بازدارندگی در بروز جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: قطعاً تصویب این قوانین و مقررات موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار